تلفیق عناصر طبیعی و تاثیرمثبت یادگیری در معماری کالبدی مدرسه های پایدار


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تلفیق عناصر طبیعی و تاثیرمثبت یادگیری در معماری کالبدی مدرسه های پایدار دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تلفیق عناصر طبیعی و تاثیرمثبت یادگیری در معماری کالبدی مدرسه های پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تلفیق عناصر طبیعی و تاثیرمثبت یادگیری در معماری کالبدی مدرسه های پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تلفیق عناصر طبیعی و تاثیرمثبت یادگیری در معماری کالبدی مدرسه های پایدار :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

با توجه به رشد روز افزون و وسعت تغییرات روش های آموزشی و همچنین نداشتن فضایی مناسب برای فعالیت های کودکانه، سازگار نمودن بستر یادگیری با تمامی جوانب نیازهای فراگیران، در کانون توجه متخصصین آموزشی و طراحان قرار گرفته است. چرا که محیط های فیزیکی به سبب ساختار خاص خود، می توانند تعاملات و در پی آن فرآیند یادگیری را تقویت یا ضعیف نمایند. همچنین استفاده از عناصر هنری و فضاهای طبیعی در محیط تاثیر بسزایی در روحیه و ذهن کودکان دارد؛ زیرا بسیاری از نکات تربیتی به صورت ناخواسته از لابه لای وضعیت معماری فعلی در ذهن و روح کودکان نفوذ می کند و باعث شکل گیری ابعاد مختلفی از شخصیت آنان می شود، هدف پژوهش حاضر، تلفیق عناصر طبیعی و تاثیر مثبت یادگیری در معماری کالبدی مدرسه های پایدار بوده است. روش پژوهش حاضر، توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه معلمان مقطع ابتدایی مدارس استان اصفهان تشکیل داده اند. برای انتخاب نمونه به دلیل محدودیت جامعه آماری (۵مدرسه) از روش سرشماری استفاده شده اند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه محقق و تجزیه و تحلیل آنها، بررسی میزان تاثیر به کارگیری هنر و عناصر طبیعی در معماری فضاهای آموزشی و تفریحی مورد ارزیابی قرار گرفت. برای تامین روایی پرسشنامه از نظرات صاحب نظران و اساتید استفاده شده و برای تامین اعتبار پرسشنامه از روش آلفای کرونباخ استفاده گردیده است. به طور کلی نتایج پژوهش نشان داد تلفیق عناصر طبیعی در کالبد مدرسه پایدار تاثیر بسزایی بر بهبود یادگیری دانش آموزان خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.