بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل گرفرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۷۱ تهران)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل گرفرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۷۱ تهران) دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل گرفرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۷۱ تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل گرفرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۷۱ تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل گرفرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۷۱ تهران) :

تعداد صفحات :۳۵

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران) می باشد. روش پژوهش از نظر هددف کاربردی، از نظر روش گردآوری میدانی و از نظر روش اجرا توصیفی از نوع پیمایشی بوده است و داده ها با استفاده از پرسشنامه ای استاندارد که روایی و پایایی آن به آن به اثبات رسیده است، گردآوری شده است. جامعه آماری این پژوهش، شامل دو گروه می باشد: ۱- کلیه کارکنان شهرداری منطقه ۱۷ تهران که بالغ بر ۰۱۵ نفر هستند، می باشند، حجم نمی باشند، حجم نمونه براساس فرمول کوکران ۲۲۵ نفر بدست آمد، که در این مرحله از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده گردید. ۲- کلیه مراجعین و مشتریان شهرداری منطقه ۱۷ تهران است. حجم نمونه آماری براساس فرمول نمونه گیری پیمایشی نمونه گیری جامعه نامحدود برابر با ۴۸۳ می باشد. که از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده گردید. از نرم افزارهای spss22 و Lisrel 8.50 برای تحلیل داده ها استفاده گردید نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات نشان می دهد که توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان با در نظر گرفت متغیر تعدیل گر فرهنگ سازانی تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.