مطالعه وبررسی تاثیر تجربه مشتری بر میزان هزینه کرد مشتریان مورد مطالعه شرکت لورچ


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه وبررسی تاثیر تجربه مشتری بر میزان هزینه کرد مشتریان مورد مطالعه شرکت لورچ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه وبررسی تاثیر تجربه مشتری بر میزان هزینه کرد مشتریان مورد مطالعه شرکت لورچ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه وبررسی تاثیر تجربه مشتری بر میزان هزینه کرد مشتریان مورد مطالعه شرکت لورچ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه وبررسی تاثیر تجربه مشتری بر میزان هزینه کرد مشتریان مورد مطالعه شرکت لورچ :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه یکی از روش های اساسی کسب مزیت رقابتی تجربه مشتری است. هدف این پژوهش بررسی تاثیر تجربه مشتری بر میزان هزینه کردمشتریان می باشد. جامعه ی آماری این پژوهش متشکل از تمامی مشتریان شرکت لورچ می باشد. روش نمونه گیری برای این تحقیق روش نمونه گیری تصادفی در دسترس می باشد که طبق جدول مورگان ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب گردید که با حذف تعداد پرسشنامه های مخدوش شده تعداد ۳۰۰ پرسشنامه برگشت داده شد. ابزار گردآوری تحقیق پرسشنامه محقق ساخته می باشد. با توجه به اینکه داده های پژوهش با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس مورد تجریه و تحلیل قرار گرفت و این نرم افزار قابلیت تعیین روایی پژوهش را دارد لذا روایی همگرا و واگرا با استفاده از این نرم افزار مورد تحلیل قرار گرفت. به دلیل اینکه مقادیر بالاتر از ۰.۵ بود در نتیجه سازه ها دارای روایی همگرا بودند. پایایی با استفاده از مقدار بارهای عاملی، آلفای کرونباخ و پایایی مرکب سنجیده شد مقادیر حاصل از آلفای کرونباخ و پایایی مرکب بالاتر از ۰.۷ بود که نشان دهنده ی پایایی متغیرها می باشد.. با توجه به تحلیل های صورت گرفته کلیه فرضیه های پژوهش مورد تایید قرارگرفتند و بیشترین تاثیر را تجربه تعاملی و کمترین تاثیر را تجربه فکری بر میزان هزینه کرد مشتریان داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.