بررسی تاثیر ارزش برند بر میزان فروش محصولات لوازم صوتی تصویری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر ارزش برند بر میزان فروش محصولات لوازم صوتی تصویری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر ارزش برند بر میزان فروش محصولات لوازم صوتی تصویری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارزش برند بر میزان فروش محصولات لوازم صوتی تصویری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر ارزش برند بر میزان فروش محصولات لوازم صوتی تصویری :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
موضوع بررسی تاثیر ارزش برند بر میزان فروش محصولات لوازم صوتی تصویری یکی از مباحث گسترده ای است که دامنه وسیعی از رشته ها و صاحب نظران بر آن اثرگذار بوده اند و گزارش ها و مقالات جدیدی درباره آن نوشته شده است. هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی تاثیر ارزش برند بر میزان فروش محصولات لوازم صوتی تصویری می باشد. لذا در این پژوهش برای سنجش متغیرهای تحقیق، از پرسشنامه استفاده شده است. برای بررسی تحقیق های مبتنی بر این پرسشنامه، نخست باید صحت پرسشنامه مورد استفاده تایید شود. پایایی پرسشنامه از طریق روش آلفای کرونباخ ۸۹۶/۰ به دست آمد.از نرم افزار SPSS جهت تجزیه و تحلیل داده ها برای رسیدگی به هر دو جنبه توصیفی و استنباطی استفاده خواهد شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از روش های آمار توصیفی، آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده خواهد شد. جامعه آماری به تعداد ۴۵۲ نفر می باشد که با استفاده از جدول مورگان به تعداد ۲۰۸ نفر از بین افراد جامعه انتخاب خواهند شد. سیوال اصلی در تحقیق حاضر به صورت ذیل می باشد: ارزش برند چه تاثیری می تواند در فروش محصولات در صنعت لوازم صوتی و تصویری ایجاد کند لذا در نتایج به وجود رابطه معنی دار بین وفاداری مشتریان ،آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده ، همخوانی برند ،سلیقه مشتری دست یافتیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.