رویکرد فعالیت مبنا در بررسی تاثیر سیاست اعمال محدودیت ورود خودروی شخصی بر الگوی انتخاب وسیله شهروندان (مطالعه موردی : محدوده مرکزی شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رویکرد فعالیت مبنا در بررسی تاثیر سیاست اعمال محدودیت ورود خودروی شخصی بر الگوی انتخاب وسیله شهروندان (مطالعه موردی : محدوده مرکزی شهر اصفهان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رویکرد فعالیت مبنا در بررسی تاثیر سیاست اعمال محدودیت ورود خودروی شخصی بر الگوی انتخاب وسیله شهروندان (مطالعه موردی : محدوده مرکزی شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکرد فعالیت مبنا در بررسی تاثیر سیاست اعمال محدودیت ورود خودروی شخصی بر الگوی انتخاب وسیله شهروندان (مطالعه موردی : محدوده مرکزی شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رویکرد فعالیت مبنا در بررسی تاثیر سیاست اعمال محدودیت ورود خودروی شخصی بر الگوی انتخاب وسیله شهروندان (مطالعه موردی : محدوده مرکزی شهر اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

دو رویکرد اصلی در مدل سازی سفر، مدل سفرمبنا و مدل فعالیتمبنا است. واحد تجزیه وتحلیل در مدلهای سفرمبنا، سفر فرد است. در این پژوهش با توجه به برخی معایب مدلهای سفرمبنا و توانایی مدلهای فعالیت مبنا در ارزیابی سیاستهای مدیریت تقاضا، از رویکرد فعالیت مبنا در بررسی آثار اجرای سیاست اعمال محدودیت استفاده شده است. اعمال طرح محدودیت زوج و فرد در مرکز شهر اصفهان باهدف کاهش استفاده مردم از خودروی شخصی و سوق دادن آنها به استفاده از وسایل نقلیه جایگزین حمل ونقل همگانی و غیرموتوری اجرا شده است. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر اجرای طرح اعمال محدودیت ورودی به محدوده مرکزی با استفاده از شناسایی الگوهای رفتاری مسافران است. بدین منظور با انجام مصاحبه با شهروندان مراجعهکننده به محدوده مرکزی شهر اصفهان، انواع الگوهای سفر، زمان شروع سفر و انتخاب وسیله بررسی و تاثیر تحقق اهداف اعمال محدودیت در اثر اجرای طرح فعلی زوج و فرد بررسی شده است. بررسی داده ها نشان داد که چه الگوهایی بیشترین پتانسیل استفاده از حمل ونقل همگانی و غیرموتوری را دارند و چگونه میتوان با تغییر در بازههای اعمال محدودیت و تقویت خدمات حمل ونقل همگانی و غیرموتوری سهم استفاده از خودروی شخصی را کاهش داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.