تبیین مدیریت کیفیت استراتژیک و توسعه محصول جدید در شرکت های تولیدکننده آشامیدنی وموادغذایی(موردکاوی شرکت بهنوش ایران)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین مدیریت کیفیت استراتژیک و توسعه محصول جدید در شرکت های تولیدکننده آشامیدنی وموادغذایی(موردکاوی شرکت بهنوش ایران) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین مدیریت کیفیت استراتژیک و توسعه محصول جدید در شرکت های تولیدکننده آشامیدنی وموادغذایی(موردکاوی شرکت بهنوش ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین مدیریت کیفیت استراتژیک و توسعه محصول جدید در شرکت های تولیدکننده آشامیدنی وموادغذایی(موردکاوی شرکت بهنوش ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین مدیریت کیفیت استراتژیک و توسعه محصول جدید در شرکت های تولیدکننده آشامیدنی وموادغذایی(موردکاوی شرکت بهنوش ایران) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

این تحقیق رابطه مدیریت کیفیت استراتژیک و توسعه محصول جدید را در صنایع غذایی و آشامیدنی در شرکت بهنوش ایران به بررسی پرداخته است. سازمان هایی که مایل به بکارگیری این رهیافت هستند، همواره با مشکل چگونگی اجرای آن مواجه بودهاند. به عبارتی کیفیت استراتژیک زمانی رخ می دهد که کیفیت به طور مستمر صورت بگیرد و پاسخگویی به مشتریان از طریق توسعه تولید و ایجاد محصول جدید باشد، انعطاف پذیری بیشتر از طریق تولید محصولات متنوع و کم کردن هزینه ها به خاطر همان مستمر بودن کیفیت مناسب اتفاق بیفتد . جامعه آماری این پژوهش شامل ۶۰ نفر اعم از کلیه ی اعضای هییت مدیره، مدیران، معاونین و کارشناسان خبره مرتبط در شرکت تولیدی بهنوش می باشد. حجم نمونه آماری این تحقیق با استفاده از فرمول کوکران که یکی از پرکاربردترین روش ها برای محاسبه حجم نمونه است، ۵۰ نفر به دست آمده است. به منظور جمع آوری داده ها و اطلاعات برای تجزیه و تحلیل از پرسشنامه استاندارد استفاده شده است. طی این تحقیق معلوم گردید که در فرضیه اصلی رابطه ای بین مدیریت کیفیت استراتژیک و توسعه محصول جدید وجود دارد و به ترتیب فرضیه های فرعی هم مورد بررسی قرار گرفته شده است و در نهایت با ارایه پیشنهادات برروی موضوع درشرکت های تولیدکننده آشامیدنی و موادغذایی در شرکتبهنوش ایران سعی در تقویت این متغیرها شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.