تاثیر کیفیت شبکه های عصبی مصنوعی بر رضایت مدیران مالی وحسابداران از دقت پیش بینی سود ناویژه موردمطالعه: دفاتر خدمات هوایی و گردشگری شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر کیفیت شبکه های عصبی مصنوعی بر رضایت مدیران مالی وحسابداران از دقت پیش بینی سود ناویژه موردمطالعه: دفاتر خدمات هوایی و گردشگری شهر تهران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر کیفیت شبکه های عصبی مصنوعی بر رضایت مدیران مالی وحسابداران از دقت پیش بینی سود ناویژه موردمطالعه: دفاتر خدمات هوایی و گردشگری شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کیفیت شبکه های عصبی مصنوعی بر رضایت مدیران مالی وحسابداران از دقت پیش بینی سود ناویژه موردمطالعه: دفاتر خدمات هوایی و گردشگری شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر کیفیت شبکه های عصبی مصنوعی بر رضایت مدیران مالی وحسابداران از دقت پیش بینی سود ناویژه موردمطالعه: دفاتر خدمات هوایی و گردشگری شهر تهران :
تعداد صفحات :۲۷
چکیده مقاله:
در این پژوهش به بررسی تاثیر استفاده از سیستم عصبی بر رضایت کاربران آن در پیش بینی سود ناویژه در دفاتر خدمات هوایی و گردشگری شهر تهران پرداخته می شود که برای اولین بار در حوزه پژوهشی مرتبط با موضوع ارایه می گردد. هدف اصلی این پژوهش شناخت عواملی است که باعث بهبود وضعیت رضایت کاربران ابزارهای پیش بینی کننده می شوند. مسیله ی این پژوهش را می توان ابهام تصمیم گیران در پیش بینی سود ناویژه بر اثر ترکیب روش های مختلف مدلسازی پیش بینی سود ناویژه، بیان نمود. این ابهام باعث شده تصمیم گیرندگان شناخت دقیقی نسبت به تاثیر روش مورداستفاده و تاثیر احتمالی آن بر دقت مورد انتظارشان و رضایتشان از روش به کار گرفته شده، به دست نیاورند. سوال اصلی این پژوهش به این صورت مطرح شد که آیا استفاده از شبکه های عصبی-فازی تاثیر معناداری بر رضایت کاربران آن در پیش بینی سود ناویژه وجود دارد بر همین اساس فرضیه ی تحقیق بیان شده که استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی تاثیر مثبت و معناداری بر رضایت کاربران در پیش بینی سود نا ویژه وجود دارد. این پژوهش از منظر هدف یک پژوهش کاربردی است و از منظر روش یک تحقیق توصیفی و همبستگی شناخته می شود. جامعه ی آماری این پژوهش متشکل از ۳۲۳ دفتر خدمات گردشگری در شهر تهران می باشد که عضو انجمنصنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران هستند. تعداد نمونه با استفاده از فرمول کوکران در سطح اطمینان ۹۵ درصدی و حاشیه خطای ۵ درصدی برابر با ۱۷۶ مورد محاسبه شد و این تعداد با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها یک پرسشنامه محقق ساخته بود که به صورت برخط و چاپ شده در اختیار مدیران یا حسابدار دفاتر انتخاب شده قرار گرفت. روایی پرسشنامه باعرضه ی آن بین ده نفر پژوهشگر که زمینه ی تخصصی در پیش بینی های مالی نیز داشتند انجام و پس از ویرایش جزیی مورد تایید قرار گرفت. پایایی پرسشنامه بر اساس ضریب آلفای کرونباخ اندازه گیری شد که هر مولفه ی مورداستفاده در پژوهش مقداری بیش از ۰.۷ به دست آورد و تایید شد. داده های جمع آوری شده با استفاده از روشهای آمار توصیفی نمایش داده شده و سپس با استفاده از ضریب همبستگی اسپیرمن و آزمون تی زوجی و با استفاده از نرم افزار رایانه ای SPSS نسخه ی ۲۲ تحلیل شدند. نتایج نشان داد دسترسی به منابع و سرعت شبکه های عصبی رابطه ی مثبت و معناداری با رضایت کاربران دارند درحالی که هزینه و رضایت کاربران رابطه ی معنادار منفی و ضعیفی داشتند. دیگر متغیرها رابطه معنادار آماری با رضایت کاربران نشان ندادند. راهکارهایی جهت کاهش هزینه ها و افزایش سرعت و منابع در دسترسراهنمای ابزارها معرفی شدند تا درنهایت بهبود سطح رضایت کاربران را شاهد باشیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.