شبیه سازی سه بعدی اثرات نسبت گرفتگی توربولاتورهای رینگی بر عملکرد یک مبدل دولوله ای هوا – آب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی سه بعدی اثرات نسبت گرفتگی توربولاتورهای رینگی بر عملکرد یک مبدل دولوله ای هوا – آب دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی سه بعدی اثرات نسبت گرفتگی توربولاتورهای رینگی بر عملکرد یک مبدل دولوله ای هوا – آب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی سه بعدی اثرات نسبت گرفتگی توربولاتورهای رینگی بر عملکرد یک مبدل دولوله ای هوا – آب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی سه بعدی اثرات نسبت گرفتگی توربولاتورهای رینگی بر عملکرد یک مبدل دولوله ای هوا – آب :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در مبدلهای حرارتی افزایش ضریب انتقال حرارت باعث کاهش حجم و هزینههای مبدل میشود. در این تحقیق به بررسی عددی آثار استفاده از توربولاتورهای رینگی به عنوان یکی از روشهای تحریک لایه مرزی برای افزایش انتقال حرارت درون جریان هوا در یک مبدل دو لولهای هوا-آب پرداخته شده است. شبیهسازیها به صورت سه بعدی برای توربولاتورهای رینگی با نسبت گرفتگیهای ۱۰، ۲۰، ۴۰، ۶۰ و ۸۰ درصد انجام شده است. نتایج نشان میدهد که با افزایش نسبت گرفتگی، ضریب انتقال حرارت و همچنین افت فشار افزایش مییابند. برای محاسبه درصد گرفتگی بهینه از ضریب عملکرد حرارتی () استفاده شده است که حداکثر ضریب عملکرد حرارتی در نسبت گرفتگی ۱۰ درصد اتفاق میافتد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.