بررسی پتانسیل بهبود عملکرد تمام بار موتور بنزینی توسط سامانه گشودگی متغیر دریچه ها


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی پتانسیل بهبود عملکرد تمام بار موتور بنزینی توسط سامانه گشودگی متغیر دریچه ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی پتانسیل بهبود عملکرد تمام بار موتور بنزینی توسط سامانه گشودگی متغیر دریچه ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی پتانسیل بهبود عملکرد تمام بار موتور بنزینی توسط سامانه گشودگی متغیر دریچه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی پتانسیل بهبود عملکرد تمام بار موتور بنزینی توسط سامانه گشودگی متغیر دریچه ها :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با توجه به مساله بهینه سازی مصرف سوخت و لزوم رعایت استانداردهای آلایندگی در کشور طی سالیان اخیر، نیاز به سامانه گشودگی متغیر پیوسته دریچه ها به عنوان روشی کارآمد در صنعت خودروسازی به منظور بهبود عملکرد موتور بیش از پیش مشاهده می شود. این پژوهش با هدف ارزیاابی پتانسیل استفاده از سازوکار گشودگی متغیر پیوسته دریچه ها در بهبود عملکرد تمام بار موتور ملی EF7 تعریف شده است. روش انجام کار که بصورت شبیه سازی با نرم افزار GT-POWER می باشد، با بررسی اثر تغییر میزان، مدت و زمان گشودگی دریچه ها بر عملکرد نقاط کاری دنبال می گردد. لذا با بهینه سازی گشودگی و زمانبندی دریچه ورودی، بیشینه گشتاور تمام بار بدست می آید. شکل منحنی های بادامک مورد نیاز شبیه سازی با رعایت اصو کلی محدودیت های حرکتی به دست خواهد آمد.الگوی شبیه سازی اثرات استفاده از چرخه میلر را بر روند احتراق و تغییر نرخ آزادسازی گرما در نظر می گیرد. به علاوه از الگوی پیش بینی کننده کوبش استفاده شده تا ضمن اجتناب از این پدیده نامطلوب، اثر تغییر بازده تنفسی موتور لحاظ گردد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که سامانه گشودگی متغیر دریچه ها به همراه سامانه زمانبندی متغیر، بطور متوسط قادر به افزایش ۳% گشتاور ترمزی و کاهش ۱۵/۵% آلایندگی اکسیدهای نیتروژن و نیز کاهش مصرف سوخت ویژه تا میزان ۴/۵% می باشد. لذا کاربرد عملی سامانه گشودگی متغیر بر نمونه های تولیدی موتور ملی توجیه پذیر خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.