تبلیغات دهان به دهان و رابطه ی آن با تصمیم گیری گردشگران (مطالعه ی موردی: گردشگران استان کردستان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبلیغات دهان به دهان و رابطه ی آن با تصمیم گیری گردشگران (مطالعه ی موردی: گردشگران استان کردستان) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبلیغات دهان به دهان و رابطه ی آن با تصمیم گیری گردشگران (مطالعه ی موردی: گردشگران استان کردستان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبلیغات دهان به دهان و رابطه ی آن با تصمیم گیری گردشگران (مطالعه ی موردی: گردشگران استان کردستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبلیغات دهان به دهان و رابطه ی آن با تصمیم گیری گردشگران (مطالعه ی موردی: گردشگران استان کردستان) :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
کاکس ( ۱۹۶۷ ) از تبلیغات شفاهی به شکلی کاملا ساده که چیزی بیشتر از گفت گو درباره محصولات نیست یاد کرده است.اصطلاح تبلیغات شفاهی برای توصیف ارتباطات شفاهی (خواه مثبت یا منفی) در بین گروه هایی مثل ارایه دهندگان محصول، کارشناسان مستقل، خانواده و دوستان و مشتریان واقعی و بالقوه به کار می رود.اگر چه هر سه این گروهها ممکن است درگیر با تبلیغات شفاهی گردند، ولی تحقیقات بیشتر روی مشتریان واقعی و بالقوه تمرکز یافته است (Banerjee and Li, 2000;75) آرندتز (۱۹۶۷) تبلیغات شفاهی را این گونه تعریف کرده است:ارتباط رو در روی بین یک دریافت کننده و پیام دهنده ای که،شخص دریافت کننده درباره نام و نشان، محصول و یا یک خدمت اطلاعاتی را از کانال های غیر تجاری دریافت می کند. هدف پژوه حاضر تاثیر و رابطه ی تبلیغات دهان به دهان با تصمیم گیری گردشگران برای سفر به استان کردستان می باشد که مورد بررسی قرار گرفت. جامعه ی آماری پژوهش ۲۵۰ نفر از گردشگرانی هستند که در فروردین ماه ۹۶ به استان کردستان سفر کرده اند. پژوهش از نوع کاربردی و پیمایشی است که به شیوه همبستگی صورت گرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.