بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی گردشگری بر موفقیت مقاصد گردشگری در استان خراسان جنوبی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی گردشگری بر موفقیت مقاصد گردشگری در استان خراسان جنوبی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی گردشگری بر موفقیت مقاصد گردشگری در استان خراسان جنوبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی گردشگری بر موفقیت مقاصد گردشگری در استان خراسان جنوبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی گردشگری بر موفقیت مقاصد گردشگری در استان خراسان جنوبی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

این تحقیق با عنوان بررسی و مطالعه نقش آمیخته بازاریابی جھانگردی بر موفقیت مقصدھای گردشگری در استان خراسان جنوبی است. در این تحقیق پس از تھیه ادبیات موجود در این زمینه اقدام به طراحی پرسشنامه ای محقق ساخته شده است که پس از بررسی و تایید روایی محتوایی و سازه و پایایی آن بین نمونه تحقیق توزیع شده است. تجزیه و تحلیل داده ھا با استفاده از معادلات ساختار (تحلیل مسیر) در نرم افزار لیزرل نشان داد که فرضیات تحقیق در سطح اطمینان ۹۵ درصد مورد پذیرش قرار گرفته است. به عبارت دیگر آمیخته بازاریابی گردشگری (و ھمچنین ابعاد آن ھا) بر موفقیت مقصد گردشگری موثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.