ارایه مدلی از شناسه ی هواداری و پیامدهای حامی گری در باشگاه تراکتورسازی تبریز


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدلی از شناسه ی هواداری و پیامدهای حامی گری در باشگاه تراکتورسازی تبریز دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدلی از شناسه ی هواداری و پیامدهای حامی گری در باشگاه تراکتورسازی تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدلی از شناسه ی هواداری و پیامدهای حامی گری در باشگاه تراکتورسازی تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدلی از شناسه ی هواداری و پیامدهای حامی گری در باشگاه تراکتورسازی تبریز :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه عده ی زیادی از هواداران از راه های دور و نزدیک به تماشای مسابقات ورزشی می روند تا به تشویق تیم مورد علاقه ی خود بپردازند، حال، این نقش بازاریابی ورزشی است که با مشخص کردن عوامل موثر بر شناسه ی هواداران، راه را برای حضور هرچه بیشتر و بهتر آنان فراهم می کنند. پژوهش حاضر تاثیر شناسه ی هواداری را روی چهار پیامد حاصل از حامی گری بررسی می کند: شناخت حامی، نگرش نسبت به حامی، حمایت از حامی و رضایت نسبت به حامی. علاوه بر این سوابق اعتبار و حوزه ی مشارکت و شناسه ی هواداری که جزیی از شناسه ی تیم محسوب می شود و همچنین عوامل تاثیرگذار روی شناسه ی هواداری (تعلق، اشتیاق، مشارکت) را نیز مورد بررسی قرار می دهد، جامعه ی آماری ما را کل هواداران تیم تراکتورسازی تبریز تشکیل می دهند که از میان جامعه ی آماری ۳۸۵ نفر به عنوان نمونه ی آماری انتخاب شدند که برای بررسی فرضیه ها یک پرسشنامه ی محقق ساخته ۴۱ سوال با راهنمایی اساتید و با اقتباس از پرسشنامه ی گوینر و اسوانسون (۲۰۰۳) در میان هواداران پخش شد و در آخر با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری نتایج نشان داد که بین اشتیاق، تعلق و مشارکت هوادار و شناسه ی هواداری ارتباط معنی داری وجود دارد و همچنین بین سابقه ی اعتبار، حوزه ی مشارکت در ورزش و شناسه ی هواداری با شناسه ی تیم ارتباط معناداری وجود دارد و بین شناسه ی تیم با نگرش، حمایت و رضایت نسبت به حامیان مالی ارتباط معناداری وجود دارد ولی بین شناسه ی تیم با شناخت حامیان مالی ارتباط معناداری وجود نداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.