بررسی و ارزیابی عملکرد سازمانی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و ارزیابی عملکرد سازمانی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و ارزیابی عملکرد سازمانی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و ارزیابی عملکرد سازمانی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و ارزیابی عملکرد سازمانی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

کارت امتیازی متوازن یک نوع سیستم ارزیابی و سنجش یکپارچه عملکرد برحسب شاخص های استراتژیک عملیاتی و مالی بوده و چهارچوبی برای تبدیل بینش سازمان به مجموعه ای از شاخص های عملکرد موجود در چهار بعد می باشد. در واقع در بررسی یک سازمان از چهار منظر مدل امتیازدهی متوازن به دنبال آن است که کنترل عملیات را با بینش و استراتژی بلند مدت کسب و کار مرتبط سازد. پژوهش حاضر باهدف، ارزیابی عملکرد سازمانی با استفاده از مدل امتیازدهی متناسب در اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان انجام شده است. این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و ازلحاظ روش تحلیلی می باشد. مطالعات نشان داده که سازمان هایی که در ارزیابی عملکرد سازمانی خود از رویکرد کارت امتیازی متوازن استفاده می نمایند در اجرای استراتژی های خود موفق تر هستند. در این تحقیق پس از شناسایی ماموریت، چشم انداز و استراتژی های فعلی سازمان، اهداف استراتژیک برای هر یک از جنبه های کارت امتیازی متوازن شناسایی شد، سپس اهداف بحرانی تعیین گردید و پس از غربالگری آن ها با روش فازی، شاخص های کلیدی عملکرد برای هریک از این عوامل مشخص و سپس با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی اولویت بندی شد. درنهایت چنین می توان نتیجه گرفت که؛ منظرها، اهداف کیفی و کمی و اقدامات به دست آمده، به دلیل ارتباط بین چشم انداز و استراتژی ها با اهداف استراتژیک شرکت در منظرهای مختلف، قابلیت ایجاد زمینه اجرای استراتژی های سازمان را دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.