بررسی نقش ویزیتورها در شناسایی رضایت واحدهای خرده فروشی از شرکت های پخش کالا (مطالعه موردی مشتریان شرکت فراورده های لبنی بینالود نیشابور)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش ویزیتورها در شناسایی رضایت واحدهای خرده فروشی از شرکت های پخش کالا (مطالعه موردی مشتریان شرکت فراورده های لبنی بینالود نیشابور) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش ویزیتورها در شناسایی رضایت واحدهای خرده فروشی از شرکت های پخش کالا (مطالعه موردی مشتریان شرکت فراورده های لبنی بینالود نیشابور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش ویزیتورها در شناسایی رضایت واحدهای خرده فروشی از شرکت های پخش کالا (مطالعه موردی مشتریان شرکت فراورده های لبنی بینالود نیشابور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش ویزیتورها در شناسایی رضایت واحدهای خرده فروشی از شرکت های پخش کالا (مطالعه موردی مشتریان شرکت فراورده های لبنی بینالود نیشابور) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

یکی از کلیدی ترین شاخص های موثر بر جلب رضایت واحدهای خرده فروشی از شرکت های پخش ویزیتورها و رابطین شرکت های پخش محسوب می شود. سنجش میزان رضایت در این تحقیق، با توجه به چهار مولفه عملکرد و شیوه فعالیت، ارایه اطلاعات تکمیلی، رابطه نمایندگان و کیفیت محصول صورت پذیرفته است. تحقیق از نوع کاربردی، کمی و گذشته نگر بوده و به روش توصیفی– همبستگی اجرا شده است. جامعه آماری تحقیق شامل ۱۲۰ مالک یا مدیر واحدهای خرده فروشی منطقه شش شهر تهران بوده که با روش نمونه گیری تصادفی ساده و به کمک جدول مورگان، نمونه آماری مورد بررسی قرار گرفته اند. نتایج به دست آمده نشان می دهند که سطح رضایت پاسخگویان در واحدهای خرده فروشی از شرکت های پخش کالا به میزان متوسط به بالا (متمایل به حد بالا یا خوب) بوده و از بین چهار عامل موثر بر افزایش رضایت، اولویت بر عامل اصلی شاخص عملکرد و شیوه فعالیت و رابطه نمایندگان قرار داشته است. خصوصیات فردی و شخصی پاسخگویان و شرایط واحدهای بهره برداری، نسبتا همسان بوده و تاثیر معناداری بر پاسخ های ارایه شده نداشته و همچنین عوامل چهارگانه موثر بر ایجاد رضایت پاسخگویان، با یکدیگر رابطه معنادار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.