مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر جذب منابع مالی و سپرده های بانکی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر جذب منابع مالی و سپرده های بانکی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر جذب منابع مالی و سپرده های بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر جذب منابع مالی و سپرده های بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر جذب منابع مالی و سپرده های بانکی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه سیاست جذب منابع مالی وسپرده های بانکی از جمله اهداف مهم وتوسعه ای بانکها، به ویژه هربانک تجاری است. روند گسترش تاریخی شعبه های بانکهای تجاری دولتی در کشور وتعداد شعبه های آنها که هم اکنون بالغ بر ۱۷ هزار شعبه است خود گواه این مدعاست. در واقع برپایه فعالیت شعبه های بانکهاست که آنها می توانند سپرده های مردمی را جذب نموده، نفوذ خود را دربازار پولی کشور توسعه داده، سهم خود را از این بازار ارتقاء بخشیده و امکان دسترسی مردم به بانک برای دریافت خدمات بانکی، منابع مالی خود را برای انجام فعالیتهای برنامه ریزی شده به گونه ای تجهیز و مدیریت نمایند که بقاء و ماندگاری بانک را در بازار پولی کشور بیش از پیش تثبیت نماید. درمقاله حاضر، ضمن تعریف موضوع به مطالعه تطبیقی پژوهشهای تجربی برجذب منابع مالی وسپرده های بانکی وتبیین وجوه مشترک نتایج این تحقیقات پرداخته شد وبه عواملی چون: عوامل خدماتی (تنوع خدمات بانکی، کیفیت خدمات بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک ومهارت های تخصصی کارکنان)، عوامل مالی (تسهیلات پرداختی، نرخ سود پرداختی به سپرده ها وجوایز پرداختی به سپرده گذاران قرض الحسنه)، عوامل ارتباطی و انسانی (تبلیغات ونحوه برخورد کارکنان با مشتری) وعوامل و شرایط فیزیکی (محل استقرار شعب بانک، زیبایی فضای داخلی و خارجی بانک وتعداد شعب) اشاره شده و نتیجه گیری گردید که عوامل ارتباطی و انسانی به خصوص نحوه برخورد کارکنان با مشتری، بیشترین نقش را در رضایت مشتریان و جذب سپرده ها دارد که درحقیقت نقش مهمی در توسعه جذب منابع مالی و سپرده های بانکی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.