رابطه بین حق بیمه های عاید شده و جذب مشتری در صنعت بیمه ایران (مطالعه موردی: بیمه پارسیان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین حق بیمه های عاید شده و جذب مشتری در صنعت بیمه ایران (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین حق بیمه های عاید شده و جذب مشتری در صنعت بیمه ایران (مطالعه موردی: بیمه پارسیان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین حق بیمه های عاید شده و جذب مشتری در صنعت بیمه ایران (مطالعه موردی: بیمه پارسیان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین حق بیمه های عاید شده و جذب مشتری در صنعت بیمه ایران (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پیچیدگی محیط عرصه رقابتی کسب و کار و افزایش انتظارات مشتریان ، ضرورت آگاهی از نقاط قوت و ضعف سازمان و بهبود مستمر بهره وری را پیش از پیش آشکار نموده است ، از این رو مدیران امروز در جستجوی دستیابی به یک راه حل جامع ، قابل اعتماد و انعطاف پذیر جهت ارزیابی عملکرد سازمان خود بوده تا ضمن حصول اطمینان از اجرای استراتژی های خود بتوانند دقیق و کافی از جایگاه امروز خویش را بدست آورده و با نگاهی به آینده موجبات ارتقا و بهبود سازمان خود را فراهم نمایند. با توجه به اینکه جذب مشتری در ایران بنابه فاکتورهای مختلف از جنبه های مختلف می تواند مورد بررسی قرار گیرد می توان بین سرانه خسارت های پرداختی بیمه گر و جذب مشتری در ایران رابطه متقابلی قابل شد. زیرا شرایط اقتصادی کشور ایران ایجاب می کند که تمام سازمان ها ، مراکز و ارگان ها مزیت رقابتی ایجاد کرده تا در صحنه رقابت پایدار بمانند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.