بررسی موانع درونی توسعه صادرات شرکت پتروشیمی تبریز به روش ارزیابی متوازن


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موانع درونی توسعه صادرات شرکت پتروشیمی تبریز به روش ارزیابی متوازن دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موانع درونی توسعه صادرات شرکت پتروشیمی تبریز به روش ارزیابی متوازن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موانع درونی توسعه صادرات شرکت پتروشیمی تبریز به روش ارزیابی متوازن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موانع درونی توسعه صادرات شرکت پتروشیمی تبریز به روش ارزیابی متوازن :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این تحقیق پیمایشی، توصیفی موردی و کاربردی بر آن است تا با ارزیابی توانمندی سازمانی؛ به بررسی جامع موانع درونی توسعه ی صادرات شرکت پتروشیمی تبریز به عنوان متغیر وابسته اقدام نماید. چارچوب کلی تحقیق حاضر در سطح سازمان از روش ارزیابی متوازن می باشد. ابزار گرد آوری اطلاعات در این پژوهش، مصاحبه و پرسش نامه ی محقق ساخته و استاندارد است که برای سنجش اهمیت و وضعیت عوامل درونی تاثیرگذار در صادرات بهره گیری شده است. جامعه ی آماری پژوهش شامل تمامی کارکنان اداره ی بازرگانی، واحد فروش، مالی- سرمایه گذاری و مدیران ارشد پتروشیمی تبریز است. نمونه ی آماری تحقیق با جامعه ی آماری یکی بوده و از تمام شماری استفاده شده است. پاسخ های پرسش شوندگان در ارزیابی اهمیت و وضعیت موجود عوامل داخلی شامل ابعاد منظر مالی، منظر مشتری، منظر فرایندهای داخلی و منظر یادگیری و رشد، جملگی بیان گر تفاوت و وجود مشکل در سازمان بوده است. بر اساس تحلیل آماری، اولویت موانع درونی توسعه صادرات شرکت به ترتیب وضعیت منظر یادگیری و رشد، وضعیت منظر فرآیندها،وضعیت منظر مشتری و نهایتا وضعیت منظر مالی است. لذا در جهت ارتقای توانمندی صادرات شرکت پتروشیمی تبریز توسعه‎ی دانش و مهارت‎های صادراتی، شناخت مشتریان، شناخت محیط عمومی و برخورداری از سیستم موقر ارتباط با مشتری از ارکان اساسی به شمار می رود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.