بررسی سطح رضایت از دو فروشگاه عرضه مستقیم و مقایسه عملکرد آنها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی سطح رضایت از دو فروشگاه عرضه مستقیم و مقایسه عملکرد آنها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی سطح رضایت از دو فروشگاه عرضه مستقیم و مقایسه عملکرد آنها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سطح رضایت از دو فروشگاه عرضه مستقیم و مقایسه عملکرد آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی سطح رضایت از دو فروشگاه عرضه مستقیم و مقایسه عملکرد آنها :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
این تحقیق در دو فروشگاه عرضه ی مستقیم استان یزد با هدف بررسی میزان رضایت مشتریان، ارایه ی راهکار برای عملکرد بهتر و نهایتا مقایسه ی عملکرد دو فروشگاه انجام شده است. برای اندازه گیری میزان رضایت مشتری باید از ابزارهایی برای بدست آوردن اطلاعات و تحلیل آنها استفاده نمود که در این تحقیق از پرسشنامه های پرشده توسط مشتریان ثابت و جدید استفاده شده است. برای بهبود عملکرد فروشگاه های مورد بررسی ابتدا باید سطح رضایت فعلی مشتریان و خواسته های آنها را شناسایی نمود و سپس با توجه به دیدگاه ها، اهداف، محدودیت های موجود و شرایط فعلی فروشگاه ها تغییراتی در فروشگاه ها ایجاد کرد. البته باید این امر را به صورت یک چرخه ی داینامیک نظر گرفت به صورتی که بعد از اعمال تغییرات، فرآیند نظرسنجی را مجددا تکرار کرده و در صورت امکان اقدام به اصلاحات و اعمال تغییرات جدید کنیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.