رابطه بین کمال گرایی والدین با خودتنظیمی تحصیلی و خودکنترلی دانش آموزان پسر پایه سوم مقطع متوسطه دوره دوم شهرستان سوران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین کمال گرایی والدین با خودتنظیمی تحصیلی و خودکنترلی دانش آموزان پسر پایه سوم مقطع متوسطه دوره دوم شهرستان سوران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین کمال گرایی والدین با خودتنظیمی تحصیلی و خودکنترلی دانش آموزان پسر پایه سوم مقطع متوسطه دوره دوم شهرستان سوران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین کمال گرایی والدین با خودتنظیمی تحصیلی و خودکنترلی دانش آموزان پسر پایه سوم مقطع متوسطه دوره دوم شهرستان سوران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین کمال گرایی والدین با خودتنظیمی تحصیلی و خودکنترلی دانش آموزان پسر پایه سوم مقطع متوسطه دوره دوم شهرستان سوران :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر ارتباط کمال گرایی والدین با خود تنظیمی تحصیلی و خود کنترلی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه می باشد. روش تحقیق حاضر توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری، شامل تمامی دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه دوره دوم شهرستان سوران در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ می باشد و حجم نمونه ۱۴۰ نفر است که به صورت سلسله مراتبی با استفاده از جدول مورگان از بین ۲۳۵ نفر انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه های کمال گرایی فراست؛غهک .(۱۹۹۰) خود نظم دهی تحصیلی کانل و ریان .(۱۹۸۷) خود بازداری وینبرگر و شوارتز (۱۹۹۰) استفاده شد تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از روش همبستگی پیرسون، رگرسیون گام به گام استفاده شد. نتایج نشان داد که بین کمال گرایی والدین و مولفه ی انتظارات والدین ، استاندارد های فردی با خود تنظیمی تحصیلی دانش آموزان رابطه منفی معناداری وجود داشت(p> 0/01)و از بین مولفه های کمال گرایی، مولفه ی انتظارات والدین به میزان ۶ درصد از واریانس خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان را تبیین کرد. همچنین بین کمال گرایی والدین و مولفه ی نگرانی در مورد اشتباهات ، انتظارات والدین ، استاندارد های فردی با خودکنترلی دانش آموزان رابطه منفی معناداری وجود داشت .(p<0/01 )در تبیین خود کنترلی از روی مولفه های متغیر کمال گرایی والدین که در گام اول مولفه ی استاندارد فردی به تنهایی ۱۹ درصد از واریانس خودکنترلی دانش آموزان را تبیین کرد، در گام دوم؛ مولفه ی نگرانی در مورد اشتباهات به همراه مولفه ی استاندارد فردی ۲۷ درصد از واریانس خودکنترلی دانش آموزان را تبیین می کنند و در گام سوم؛ مولفه ی انتظارات والدین به همراه مولفه های استاندارد فردی و نگرانی در مورد اشتباهات۳۲ درصد از واریانس خودکنترلی دانش آموزان را تبیین می کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.