بررسی رابطه ی سبک های دلبستگی با عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه ی سبک های دلبستگی با عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه ی سبک های دلبستگی با عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی سبک های دلبستگی با عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه ی سبک های دلبستگی با عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه کمال گرایی والدین و سبک های دلبستگی با عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهر جعفرآباد در سال تحصیلی۹۵-۹۶ می باشد. بدین منظور تعداد۱۷۰نفر از دانش آموزان به شیوه نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند . نوع پژوهش توصیفی از نوع همبستگی می باشد. ابزار مورد استفاده پرسشنامه سبک های دلبستگی (هازان و شیور،۱۹۹۳)، آزمون عزت نفس (کوپر اسمیت،۱۹۶۷) و مقیاس خودکارآمدی عمومی (شرر و آدامز،۱۹۸۳) می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده های تحقیق از روشهای آماری توصیفی شامل فراوانی، میانگین و انحراف استاندارد استفاده شد . همچنین برای بررسی فرضیه های۱ تا۴ از ضریب همبستگی پیرسون و برای بررسی فرضیه های ۵و۶ از رگرسیون چند متغییری استفاده شد. داده های تحقیق با نرم افزار spss 18 مورد تحلیل قرار گرفت . و نتایج نشان داد که بین سبک دلبستگی ایمن و عزت نفس (r= 0/27و P <0/000 ) و خودکارآمدی (r= 0/29و P <0/000 ) دانش آموزان رابطه مثبت معنی داری وجود دارد . و همچنین بین سبک دلبستگی نا ایمن و عزت نفس (r=- 0/30و P > 0/000 )و خودکارآمدی (r=- 0/34و P > 0/000 ) و دانش آموزان رابطه منفی معنی داری وجود دا رد. و همچنین تحلیل رگرسیون نشان داد که نقش سبک های دلبستگی ایمن و ناایمن در پیش بینی عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان معنی دار نبود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.