بررسی رابطه تفکر انتقادی و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه تفکر انتقادی و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه تفکر انتقادی و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه تفکر انتقادی و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه تفکر انتقادی و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و ابعاد آن با خودکارآمدی می باشد، روش این پژوهش از نوع زمینه یابی و به روش همبستگی بود که در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش اجرا شد. شیوه نمونه گیری ت صادفی طبقه ای تعداد ۳۰۰ دان شجو به عنوان نمونه انتخاب شد. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه تفکر انتقادی ریکتس (۲۰۰۳) و پرسشنامه خودکارآمدی شرر بود برای تحلیل یافته ها از آزمون کلومو گروف- اسمیرنوف، ضریب همبستگی پیر سون، استفاده شد. نتایج این پژوهش ن شان داد که بین تجزیه و تحلیل و خودکارآمدی رابطه مثبت و معناداری/۴۲ r= در سطح کمتر از /۰۱ وجود دارد، بین استنباط و خودکارآمدی رابطه مثبت و معناداری r= /51 در سطح کمتر از /۰۱ وجود دارد، بین استدلال استقرایی با خودکارآمدی رابطه مثبت و معناداری r= /45 در سطح کمتر از /۰۱ وجود دارد. بین استدلال قیاسی با خودکارآمدی رابطه مثبت و معناداری r= /38 در سطح کمتر از /۰۱ وجود دارد و بین ارزشیابی با خودکارآمدی رابطه مثبت و معناداری r= /59 در سطح کمتر از /۰۱ وجود دارد. و بین تفکر انتقادی با خودکارآمدی رابطه مثبت و معناداری r= /58 در سطح کمتر از /۰۱ وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.