بررسی رابطه مدیریت دانش و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهره وری کارکنان آموزشی و اداری دوره ابتدایی شهرستان نوشهر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه مدیریت دانش و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهره وری کارکنان آموزشی و اداری دوره ابتدایی شهرستان نوشهر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه مدیریت دانش و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهره وری کارکنان آموزشی و اداری دوره ابتدایی شهرستان نوشهر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مدیریت دانش و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهره وری کارکنان آموزشی و اداری دوره ابتدایی شهرستان نوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه مدیریت دانش و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهره وری کارکنان آموزشی و اداری دوره ابتدایی شهرستان نوشهر :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه مدیریت دانش و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهره وری کارکنان آموزشی و اداری دوره ابتدایی شهرستان نوشهر انجام گرفته است. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان آموزشی و اداری دوره ابتدایی شهرستان نوشهر برابر با ۵۱۷ نفر در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۹۶ بود که براساس جدول کرجسی و مورگان و به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای، تعداد ۲۲۱ کارمند ۱۳۷)زن و ۸۴ مرد) به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند. ابزار گردآوری دادهها شامل پرسشنامه های مدیریت دانش فانگ و چوی، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات قاسمی، بهره وری نیروی انسانی هرسی و گلداسمیت بود. روایی محتوایی پرسشنامهها طبق نظر متخصصان و پایایی آنها با آزمون آلفای کرونباخ بهترتیب ۰/۸۶، ۰/۸۳ و ۰/۸۲ به دست آمده است. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آزمونهای همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که بین مدیریت دانش و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهرهوری کارکنان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد .(P0/05) همچنین، متغیرهای مدیریت دانش از توان تبیین ۳۳/۱ درصد و متغیرهای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات از توان تبیین ۳۵/۴ درصد از واریانس بهرهوری کارکنان برخوردارند .(P0/05)
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.