مقاله بررسی تطبیقی ادراک نقش و محورهای عملکرد مدیران گروههای آموزشی در دو دانشگاه علوم پزشکی و فردوسی مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تطبیقی ادراک نقش و محورهای عملکرد مدیران گروههای آموزشی در دو دانشگاه علوم پزشکی و فردوسی مشهد دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تطبیقی ادراک نقش و محورهای عملکرد مدیران گروههای آموزشی در دو دانشگاه علوم پزشکی و فردوسی مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تطبیقی ادراک نقش و محورهای عملکرد مدیران گروههای آموزشی در دو دانشگاه علوم پزشکی و فردوسی مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تطبیقی ادراک نقش و محورهای عملکرد مدیران گروههای آموزشی در دو دانشگاه علوم پزشکی و فردوسی مشهد :
تعداد صفحات :۳۳
یکی از کلیدیترین وظایف مدیران گروههای آموزشی در دانشگاهها ادار فرایند یاددهی-یادگیری است. مرور ادبیات تحقیق نشان میدهد که مؤسسات آموزش عالی به منظور اداره بهتر فرایند یاددهی-یادگیری، بیشتر از اینکه مدیریت شوند باید رهبری شوند. پژوهش حاضر با هدف شناسایی ادراک نقش یک مدیر گروه آموزشی، از انتظارات وظیفهای و محورهای عملکردی او در دانشگاهها طراحی و در سال تحصیلی ۱۳۸۸-۱۳۸۷ اجرا گردید. برای جمعآوری دادهها، بر اساس مدل دیموک و والکر پرسشنامهای تهیه و به صورت سرشماری در میان مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی (۶۵ نفر) و فردوسی مشهد (۵۰ نفر) توزیع شد. در مجموع ۷۶ پرسشنامه به طور کامل و بدون نقص جمعآوری گردید. نتایج تحقیق نشان داد که مدیران گروههای آموزشی نمونه تحقیق، وظیفههای مدیر گروه آموزشی را با گرایش به کارکردهای مدیریتی ادراک میکنند و در عمل نیز به وظایف مدیریتی خود نسبت به کیفیتهای رهبری تأکید بیشتری دارند. این نتیجه با یافتههای تحقیقاتی که مدعی است فرد همان طور که نقش خود را ادراک میکند، بدان عمل مینماید در توافق است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.