مقاله طراحی و توسعه مدل بهبود شبکههای دسترسی در شهرهای متوسط با استفاده از روش شبیهسازی (مطالعه موردی شهر سنندج)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی و توسعه مدل بهبود شبکههای دسترسی در شهرهای متوسط با استفاده از روش شبیهسازی (مطالعه موردی شهر سنندج) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی و توسعه مدل بهبود شبکههای دسترسی در شهرهای متوسط با استفاده از روش شبیهسازی (مطالعه موردی شهر سنندج) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و توسعه مدل بهبود شبکههای دسترسی در شهرهای متوسط با استفاده از روش شبیهسازی (مطالعه موردی شهر سنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی و توسعه مدل بهبود شبکههای دسترسی در شهرهای متوسط با استفاده از روش شبیهسازی (مطالعه موردی شهر سنندج) :
تعداد صفحات :۲۶
استفاده از شبیهسازی کامپیوتری یکی از مهمترین ابزار کنونی تحلیل مهندسی ترافیک است.شبیهسازی یعنی بدونه نیاز به ساخت سیستم واقعی، بدونه اغتشاش در سیستم واقعی، بدونه نگرانی از تخریب سیستم واقعی و در واقع بدونه اینکه ضرر و زیانی متوجه سیستم شود، ما آزمایشات موردنظر خود را انجام، نتایج را تست و نسبت به سیستم واقعی سنجیده و در صورت مثبت بودن در واقعیت به مرحله اجرا درآوریم. این پژوهش با استفاده از مطالعات کتاب خانه ای – فیش برداری – و تحلیل آن ها و همچنین شبیه سازی و طراحی سازه مورد نظر بوده که هدف از این مطالعه بهبود شبکههای دسترسی در شهرهای متوسط و مورد مطالعه شهر سنندج مرکز استان کردستان می باشد. حجم ترافیک میدان آزادی بزرگترین میدان اصلی در هسته مرکزی شهر به انضمام میدانها و تقاطعهای اطراف محدوده مطالعه و برای شبکه وضعیت موجود و سه سناریوی پیشنهادی با استفاده از نرم افزار ایمسان شبیه سازی انجام شده است. به کمک خروجیهای نرم افزار پارامترهای موثر مانند جریان، چگالی، سرعت، زمان تاخیر، زمان توقف، کل مسافت سفر، کل زمان سفرمورد بررسی و نهایتا متغیرهای موثر بر بهبود ترافیک شهری برای وضعیت موجود و سناریوهای مطرح شده بوسیله نمودارها و جداول بررسی و بهترین سناریو برای اجرا انتخاب گردیده است.در مقایسه شبکه ها(سناریوهای پیشنهادی با وضعیت موجود) می توان نتیجه گرفت که در بعضی از تقاطع ها با تغییر زمان بندی چراغ ها نمی توان بار ترافیکی را در آن نقطهرا کاهش داد، بنابراین ایجاد تقاطع غیر همسطح در تقاطع های شریف آباد و کوسه هجیج می تواند بهترین راه حل باشد و اینکه شاید با ایجاد تقاطع غیر همسطح سرعت خودروها آنچنان افزایش نیابد، لاکن می تواند ترافیکی روان را ایجاد و آرامش و راحتی برای رانندگان و شهروندان گرامی را بهمراه داشته که هدف اصلی این پژوهش می باشد. همچنین تعریض خیابانها، اجرای پیاده راه، ممنوعیت پارک حاشیهای و گردشها و چراغدار کردن یکسری از تقاطعها، احداث پل هوایی استاندارد در تقاطعات و میدان آزادی می تواند در بهبود عبور و مرور و ترافیک و کاهش تصادفات موثر واقع شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.