مقاله آنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آنالیز پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک حرکت – توقف مبتنی بر رفتارسنجی راننده پس از آشفتگی :
تعداد صفحات :۳۲
مقایسه رفتار حرکت – توقف زنجیره وسایل نقلیه در آزادراهها بر اساس دادههای عبوری برداشت شده در هنگام خروج از آشفتگی ترافیک با رفتار زنجیره وسایل نقلیه در حال نزدیک شدن به آشفتگی ترافیک که بیانگر تاخیر در بازیابی سرعت در زمان خروج از آشفتگی ترافیک میباشد، سبب تشکیل پدیده هیسترسیس در جریان ترافیک میگردد. تئوریهای مبتنی بر نامتقارنی رفتار راننده در فاز افزایش و کاهش شتاب در تحلیل پدیده هیسترسیس جریان ترافیکی، به طور کامل قادر به تحلیل پدیده هیسترسیس ندارند و نیاز به توسعه بیشتری دارند. در این تحقیق با استفاده از مدل وسیله نقلیه تعقیب خودروNewell ،پارامترهای اثر گذار بر دامنه پدیده هیسترسیس (مبتنی بر رفتار راننده پرخاشگر و محتاط)، مورد ارزیابی قرار میگیرد. سپس با مدل سازی نمودن پدیده هیسترسیس مبتنی بر شبکه عصبی و بهینه سازی لایههای شبکه عصبی به وسیله الگوریتم ژنتیک، تحلیل حساسیت رفتارسنجی راننده در جریان ترافیک در سطح جزیی نگر با سرعت موج ثابت ارزیابی میگردد. همچنین، درجریان ترافیک با سرعت موج متغیر با استفاده از مدل موج سینماتیک به وسیله تغییرات تدریجی سرعت و سرفاصله مکانی، دامنه پدیده هیسترسیس نسبت به سرعت موج ثابت آنالیز میگردد. نتایج نشان میدهد که نوع شکل حلقههای پدیده هیسترسیس ترافیکی بستگی به رفتار راننده دارد. دو پارامتر سرفاصله مکانی و افزایش شتاب در انتهای پدیده به عنوان مؤثرترین پارامترها در تحلیل حساسیت رفتاری راننده معرفی گردیدند و دامنه پدیده هیسترسیس در شرایط سرعت موج متغیر، مقادیر کمتری را نشان میدهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.