مقاله تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی :
تعداد صفحات :۵۵
هدف: تحلیل محتوای سرفصلهای آخرین برنامههای درسی مصوّب موجود در ایران با توجه به نیازهای بازار کار، هدف اساسی پژوهش حاضر محسوب میشود. روششناسی: در پژوهش حاضر از روش تحلیل محتوا استفاده شده و از لحاظ معیار کاربرد نیز از نوع کاربردی است. جامعه آماری پژوهش آخرین سرفصلهای مصوّب مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی در ایران بوده است. ابزار تحقیق برای گردآوری دادهها، سازه تحلیل محتوا (دانش، مهارت و نگرش) با ۲۲۲ آیتم )در قالب ده مؤلفه اصلی( بوده است. یافتهها: یافتهها نشان داد برای تصدی ۴ گروه شغلی نوظهور کتابداری مبتنی بر فناوری اطلاعات، سرفصلهای برنامههای آموزشی کارشناسی ارشد و کارشناسی مصوب وزارت علوم، حدود یکسوم (فراوانی= ۷۱) از دانش، مهارت و نگرش مورد نیاز بازار کار را پوشش نمیدهند که با توجه به رکود و رقابت شدید در بازار، رقم قابل ملاحظهای به شمار میرود. بر اساس یافتهها، کاستیهای اساسی برنامه آموزشی رشته علم اطلاعات در ایران را میتوان ذیل مقولات «مبانی شبکههای کامپیوتری»، «مبانی برنامهنویسی و طراحی پایگاههای اطلاعاتی»، «مبانی کامپیوتر» و نگرش (خصوصیات فردی و ویژگیهای رفتاری) دستهبندی نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.