مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات

 مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات

… دانلود …

مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات دارای 35 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات :

مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1386 در دانش و پژوهش در روان شناسی كاربردی از صفحه 90 تا 120 منتشر شده است.
نام: مقایسه عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات تجاری از دید مردم و متخصصان تبلیغات
این مقاله دارای 31 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تبلیغات تجاری
مقاله عوامل موثر در اثربخشی
مقاله متخصصان تبلیغات
مقاله مردم

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: صمصام شریعت سیدمحمدرضا
جناب آقای / سرکار خانم: آتش پور سیدحمید
جناب آقای / سرکار خانم: كامكار منوچهر

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف از انجام این پژوهش تعیین و مقایسه عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات تجاری از دید مردم و متخصصان تبلیغات بوده است. در این پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی به منظور دستیابی به اهداف پژوهش از پرسشنامه بررسی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات استفاده گردید. پرسشنامه های پژوهش را كه اعتبار آن به روش آلفای کرونباخ ( 868/a=0) محاسبه گردید، 534 نفر از (حدود 018/0 درصد) مردم شهراصفهان) و تعداد 64 نفرمتخصص تبلیغات در سال 1385 تكمیل كرده بودند. داده های حاصل با استفاده ازآمار توصیفی و استنباطی (t مستقل دوگروهی) تحلیل گردید و این نتایج حاصل شد: شبكه های تلویزیونی و ساختار انیمیشن كارتونی، بسته بندی جذاب، رنگهای مرتبط با محصول و نوآوری، توجه به احساس امنیت و نشانه های تداعی كننده، اطلاع رسانی از كیفیت، پیشینه و قیمت، گویش ها و اصطلاحات متداول، تنوع در محتوای پیام ها، در رسانه تلویزیون؛ پخش در ساعت 18 الی23 و قبل از شروع برنامه ها (در رسانه تصویری) عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات تجاری از دید مردم بودند. در مقایسه عوامل موثر از دیدگاه مردم و متخصصان تبلیغات، متخصصان استفاده از بیل بورد و رنگهای مرتبط (P<0.05)، انیمیشن كارتونی، اطلاع رسانی از جوایز و گواهینامه و پخش به صورت زیرنویس (P<0.01) را در تبلیغات موثرتر از دیدگاه مردم در این زمینه ها دانسته و در مقابل مردم؛ استفاده از تصاویر زنان و كودكان، توجه به امنیت، اطلاع رسانی از قیمت، مزایا و پیشینه، گویش ها و اصطلاحات متداول، ضرب المثل ها و شعار تبلیغاتی مطلوب (P<0.01) را موثرتر از دیدگاه متخصصان در این موارد می دانند.

با سلام،محصول دانلودی مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات آماده ارائه به پژوهندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات و بررسی کامل هدایت میشوید
مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات

اینک شما با جستجوی مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات وارد صفحه فروش فایل دانلودی مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات شده اید.

توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات

عنوان محصول دانلودی: مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات
یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود مربوط به مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات را در ادامه مطلب ببینید
مقاله مقايسه عوامل موثر در اثربخشي تبليغات تجاري از ديد مردم و متخصصان تبليغات