طراحی سیستم تهویه تونل خط ۲ مترو شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی سیستم تهویه تونل خط ۲ مترو شیراز دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی سیستم تهویه تونل خط ۲ مترو شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی سیستم تهویه تونل خط ۲ مترو شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی سیستم تهویه تونل خط ۲ مترو شیراز :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در زمان اجرای پروژه های تونل سازی، عملیات مختلفی جهت پیشرفت پروژه انجام می گیرد که هر کدام نقشی مهم در اجرای پروژهدارند. اما در بین این آنچه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، عملیات مربوط به تهویه است. تهویه بخصوص در پروژهایی که تولیدآلاینده ها در آن زاید است و دهانه ارتباطی آنها با هوای آزاد فاصله زیادی دارد، بسیار حایز اهمیت می باشد. در صورتی که در یکپروژه، عملیات مربوط به طراحی و اجرای سیستم تهویه به درستی صورت نگیرد، علاوه بر اینکه راندمان کاری پرسنل و ما شین آلاتمختلف در کارگاه به شدت کاهش می یابد، ممکن است در اثر کمبود هوا آسیب های جدی به پرسنل وارد شده و سلامت آنها را به خطراندازد. مقاله حا ضر مربوط به طراحی سیستم تهویه تونل خط ۲ مترو شیراز بوده است که حاوی مشخصات فن ها، لوله های تهویه، وسایر تجهیزات مورد نیاز می باشد.به منظور طراحی سیستم تهویه (تعیین نوع و چیدمان فن ها و قطر داکت) ابتدا نوع روش تهویه انتخاب شده است. سپس دبیهوای تازه مورد نیاز در تونل برآورد شده است. سپس با استفاده از روابطی میزان نشت و افت فشار در طول مسیر محاسبه و بر اساسنتایج آن تجهیزات مورد نیاز تعیین شده است. نتایج بد ست آمده نشان می دهد که با انتخاب روش دهشی میزان هوای مورد نیاز تونل بر اساس رقیق سازی آلاینده ها ۲۲m(3)/s است. با توجه به بررسی های انجام شده و قرارگیری تونل در محدوده شهری و الزامات خاص آن، مناسب ترین سیستم تهویه استفاده از دو ایستگاه فن، یکی در داخل شفت ورودی و یکی در بین مسیر، در مجموع از نظر اجرا و از نظر مقدار توان مصرفی، گزینه خوبی بودهو همچنین تجهیزات مورد نیاز این طرح با امکانات موجود تناسب دارد. لذا طرح ا ستفاده از یک جت فن ۱۱۰Kw به همراه جت فن ۳۷Kw در کیلومتراژهای مشخص شده پیشنهاد شده است و برا ی جلوگیری از مکش هوای داخل تونل توسط بوستر فن لازم است دور موتور جت فن داخل تونل را کاهش داد تا دبی هوای کمتری را مکش کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.