مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه

 مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه

… دانلود …

مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
تعداد صفحات:16
نویسنده(ها):
منیژه ملائی – دانشجوی کارشناسی ارشد، مدیریت صنعتی، دانشگاه ارشاد دماوند
مهدی شیرمحمدی – استادیار، دانشگاه ارشاد دماوند
الهه مهدی – دانش آموخته، کارشناسی ارشد، آمار محض، دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

چکیده:
با توجه به گسترش روزافزون کاربران تلفن همراه، استفاده از روش های مختلف تبلیغات و فروش از طریق این وسیله ارتباطی به شدت روبه افزایش است، به گونه ای که تجارت سیار به یکی از زیربخش های مهم تجارت الکترونیکی تبدیل شده است. اعتماد افراد به تبلیغاتی که از طریق تلفن همراه دریافت میکنند، عامل کلیدی موفقیت ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی در جلب توجه دریافت کنندگان و عدم اعتماد، مهمترین عامل بازدارنده برای مشارکت مشتریان در تجارت تلفن همراه است. از این رو ایجاد اعتماد در مشتریان، یکی از موضوعات مهم مورد توجه فعالان حوزه تجارت سیار محسوب می شود. در این پژوهش مبتنی بر بررسی ادبیات و اخذ نظرات خبرگان موضوعی عوامل هفت گانه باورپذیری، مزیت ادراکی، کیفیت اطلاعات، مربوط بودن، پشتیبانی از طریق سایر منابع، تجربیات قبلی و اعتبار منبع ارسالی، به عنوان عوامل مؤثر بر اعتماد دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی شناسایی شد. همچنین مبتنی بر داده های استخراجی از نمونه ای شامل 50 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه های تهران، اولویت بندی عوامل صورت پذیرفت که نتایج نشان دهنده آن بود که به ترتیب مزیت ادراکی، تجربیات قبلی، پشتیبانی سایر منابع، باورپذیری، کیفیت اطلاعات، مربوط بودن پیامک و اعتبار منبع بیشترین تاثیر را در ایجاد اعتماد در دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی از طریق تلفن همراه دارا میباشند.

اینک شما با جستجوی مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه وارد صفحه فروش فایل دانلودی مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه شده اید.

توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه

عنوان محصول دانلودی: مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه
یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود مربوط به مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه را در ادامه مطلب ببینید
مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه

اینک شما با جستجوی عبارت مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه وارد این سایت شده اید جهت مشاهده توضیحات بیشتر در این خصوص روی لینک ادامه مطلب کلیک فرمایید.
مقاله شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر اعتماد دريافت کنندگان پيامک هاي تبليغاتي از طريق تلفن همراه