اعتماد به برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اعتماد به برند دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اعتماد به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اعتماد به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اعتماد به برند :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر اعتماد و وفاداری مشتریان هدف اصلی این تحقیق است. بررسی اینتحقیق در سال ۹۶ به بررسی و تحلیل و گردآوری اطلاعات در بانک سیناهدف پرداخته شده است. جامعهآماری این تحقیق شامل مشتریان بانک سینا شهر تهران است. حجم جامعه طبق جدول مورگان ۳۸۴ نفرمی باشد. در این پژوهش جهت جمع آوری اطلاعات و دستیابی به اهداف، از پرسشنامه های که استفادهشده است مقیاس شبکه های اجتماعی توسط دیویس (۱۹۸۹) پرسشنامه اعتماد برند کانگ وهاستودت (۲۰۱۴)، پرسشنامه وفاداری مشتری راندل تیل (۲۰۰۵) و روایی پرسشنامه تهیه شده به صورتمحتوایی تاییدگردید. پایایی سوالات پرسشنامه ها براساس آلفای کرونباخ محاسبه ومورد پذیرش قرارگرفت. بهمنظور تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی تحقیق از مدل معادلات ساختاری به کمک نرم افزار LISRELاستفاده شده است. براساس یافته های تحقیق شبکه های اجتماعی بر اعتماد برند مشتریان و وفاداریمشتریان تاثیر معناداری دارد. و همچنین اعتماد برند مشتریان بر وفاداری مشتریان تاثیر معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.