مقاله تحلیل ساختاری مولفه‌های مدیریت مدرسه محور مبتنی بر نظریه‌پردازی تطبیقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل ساختاری مولفه‌های مدیریت مدرسه محور مبتنی بر نظریه‌پردازی تطبیقی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل ساختاری مولفه‌های مدیریت مدرسه محور مبتنی بر نظریه‌پردازی تطبیقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل ساختاری مولفه‌های مدیریت مدرسه محور مبتنی بر نظریه‌پردازی تطبیقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل ساختاری مولفه‌های مدیریت مدرسه محور مبتنی بر نظریه‌پردازی تطبیقی :

تعداد صفحات :۳۶

هدف اساسی این تحقیق، تحلیل ساختاری مولفه­های­ مدیریت مدرسه-محور مبتنی بر نظریه­پردازی تطبیقی است. پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی و به لحاظ شیوه جمع­آوری اطلاعات، توصیفی –پیمایشی است. جامعه­آماری این پژوهش شامل ۲۵۵نفر از مدیران و معلمان مدارس دوره دوم متوسطه هیات امنایی شهر تهران که در سال­تحصیلی ۹۵-۹۴ به خدمت اشتغال داشته­اند که با روش نمونه­گیری تصادفی ساده به حجم ۱۴۸نفر از آنان(۱۱۹نفر معلم و ۲۹ نفر مدیر) براساس جدول کرجسی و مورگان انتخاب شدند. در این پژوهش از پرسشنامه محقق ساخته­ای که شامل ۲۸سوال می­باشد، استفاده شده­است. در این پژوهش برای درک درستی سوالات، پرسشنامه در بین تعدادی از صاحب­نظران موضوعی( ازجمله اساتید راهنما، مشاور و همچنین تعدادی از خبرگان و آگاهان آموزش­وپرورش) قرار گرفت و پس از اعمال نقطه­نظرات اصلاحی آنان، نسبت به تدوین نهایی پرسشنامه اقدام گردید. اعتبار ابعاد این مقیاس به روش ضریب آلفای کرونباخ(۸۷/۰) به­دست آمده­است. روش پژوهش از نوع الگوی ساختاری می­باشد. به­منظور تجزیه­وتحلیل اطلاعات از مدل معادلات ساختاری با استفاده از نرم­افزار لیزرل استفاده­شد. نتایج حاصل از تحلیل معادلات ساختاری نشان داد که در بین مولفه­های موردمطالعه به­ترتیب تعهدسازمانی با ضریب مسیر(۸۹/۰)، مسئولیت‌پذیری با ضریب مسیر(۸۶/۰)، مشارکت با ضریب­ مسیر(۷۸/۰)، تمرکززدایی با ضریب مسیر(۷۳/۰) و فرهنگ­سازمانی با ضریب مسیر(۶۹/۰) بیشترین تأثیر را بر پیاده‌سازی نظام مدیریت مدرسه محور در مدارس شهر تهران را دارند. نتایج این پژوهش می­تواند راهگشای دست­اندرکاران و برنامه­ریزان وزارت آموزش­وپروش جهت پیاده­سازی و اجرای موفق نظام­ مدیریت مدرسه محور در مدارس کشور قرار گیرد. مدل ارائه­شده دارای نیکویی برازش است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.