مقاله الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظری? داده‎بنیاد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظری? داده‎بنیاد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظری? داده‎بنیاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظری? داده‎بنیاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظری? داده‎بنیاد :

تعداد صفحات : -۲۴

افزایش پرشتاب میزان تولید در صنعت کاشی و سرامیک ایران، رقابت را برای شرکت­های تولیدکننده بسیار حساس و برندسازی را به­عنوان یکی از راهکارهای رقابتی فعالان این صنعت، برجسته ساخته است. پژوهش حاضر با هدف شناسایی الگویی برای برندسازی موفق در صنعت کاشی و سرامیک انجام شده است. مطابق با الگوی نظام­مند نظری داده‎بنیاد، خبرگان خوشنام در شرکت­های موفق حال­ حاضر و شرکت­های خوشنام و با سابقه برای جامع آماری انتخاب شدند. کارشناسان خبر صنعت در جامع آماری با روش نمونه­گیری غیر احتمالی توصیه‎ای برگزیده شدند و با ۱۲ نفر از کارشناسان خبره و خوشنام صنعت کاشی و سرامیک به‎عنوان نمون پژوهش مصاحب عمیق به عمل آمد که در سه مرحله به کفایت داده­ها انجامید. در نهایت، الگویی برای برندسازی موفق در صنعت کاشی و سرامیک شناسایی شد. نتایج به‎دست‎آمده نشان از نقش قدرت چانه‎زنی واسطه­های کانال توزیع در رابط بین تولیدکننده و مصرف­کننده دارد و همچنین لزوم توجه به برندسازی ملی در قالب هلدینگ­های قوی برای توسع بازار خارجی را نشان می­دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.