مقاله الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظری? دادهبنیاد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظری? دادهبنیاد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظری? دادهبنیاد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظری? دادهبنیاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظری? دادهبنیاد :
تعداد صفحات : -۲۴
افزایش پرشتاب میزان تولید در صنعت کاشی و سرامیک ایران، رقابت را برای شرکتهای تولیدکننده بسیار حساس و برندسازی را بهعنوان یکی از راهکارهای رقابتی فعالان این صنعت، برجسته ساخته است. پژوهش حاضر با هدف شناسایی الگویی برای برندسازی موفق در صنعت کاشی و سرامیک انجام شده است. مطابق با الگوی نظاممند نظری دادهبنیاد، خبرگان خوشنام در شرکتهای موفق حال حاضر و شرکتهای خوشنام و با سابقه برای جامع آماری انتخاب شدند. کارشناسان خبر صنعت در جامع آماری با روش نمونهگیری غیر احتمالی توصیهای برگزیده شدند و با ۱۲ نفر از کارشناسان خبره و خوشنام صنعت کاشی و سرامیک بهعنوان نمون پژوهش مصاحب عمیق به عمل آمد که در سه مرحله به کفایت دادهها انجامید. در نهایت، الگویی برای برندسازی موفق در صنعت کاشی و سرامیک شناسایی شد. نتایج بهدستآمده نشان از نقش قدرت چانهزنی واسطههای کانال توزیع در رابط بین تولیدکننده و مصرفکننده دارد و همچنین لزوم توجه به برندسازی ملی در قالب هلدینگهای قوی برای توسع بازار خارجی را نشان میدهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.