مقاله طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی بهمنظور تأثیر بر تمایل مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی بهمنظور تأثیر بر تمایل مشتریان دارای ۷۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی بهمنظور تأثیر بر تمایل مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی بهمنظور تأثیر بر تمایل مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی بهمنظور تأثیر بر تمایل مشتریان :
تعداد صفحات :۷۴
هدف از این تحقیق طراحی مدل تبلیغاتی در فضای مجازی بهمنظور تأثیر بر میزان تمایل مشتریان به استفاده از خدمات بانک پارسیان است. بدین منظور با استفاده از روش نظری دادهبنیاد و ابزار مصاحبه، دادهها جمعآوری شدند. نمونه به شیو گلول برفی انتخاب شد و محققان با ۱۸ نفر از خبرگان و مدیران بانکی و نیز بازاریابان اجتماعی و… مصاحبه کردند. بهدلیل جدید بودن موضوع تحقیق و با توجه به جمعآوری دادهها در فرایندی اکتشافی، از ابزار مصاحب نیمهساختیافته استفاده شد تا دادههای میدانی در فرایند باز جمعآوری شوند. بهمنظور تحلیل دادهها، از روش کدگذاری سیستماتیک سه مرحلهای (کدگذاریهای باز، محوری و انتخابی) استفاده شد و مقولهها که اجزای مختلف مدل را تشکیل میدادند، در شش طبقه دستهبندی شدند. نخستین جزء مدل ارائه شده، رهبری بازار بود که بهعنوان شرایط علی انتخاب شد. شرایط علی زمینهساز ظهور دومین جزء مدل، یعنی کمبود مشتری بود. جزء بعدی مدل، قابلیتهای بانکداری الکترونیکی انتخاب شد که بهعنوان راهبرد تحقیق، مد نظر قرار گرفت. شرایط مداخلهگر (عوامل تکنولوژیکی و روشهای تبلیغاتی) و زمین حاکم (فضای تعاملی و رقابتی) نیز از اجزای دیگر این مدل بودند که با تأثیرگذاری بر راهبرد، زمین دستیابی به پدید اصلی این مدل را فراهم کردند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.