مقاله ارزیابی ارزش ویژ? برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایس? برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی ارزش ویژ? برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایس? برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی ارزش ویژ? برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایس? برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی ارزش ویژ? برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایس? برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی ارزش ویژ? برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایس? برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) :
تعداد صفحات :۲۶
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابط میان ابعاد ارزش ویژ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی کشور انجام گرفت. روش پژوهش توصیفی و از نوع مطالعات همبستگی بود. جامع آماری پژوهش، دانشجویان و دانشآموختگان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور بودند که ۸۰۵ نفر بهعنوان نمونه با استفاده از پرسشنام حضوری و آنلاین از کل کشور تعیین شدند. ابزار گردآوری، پرسشنام استاندارد یو و دونته (۲۰۰۱) بود که پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ، ۹۵/۰ تعیین شد. یافتهها نشان داد که تمامی ۸۰۵ نفر از برندهای خارجی استفاده کرده بودند که این رقم برای برندهای ایرانی ۶۵/۰ بود. همچنین میانگین تمامی ابعاد ارزش ویژ برندهای خارجی از برندهای ایرانی بالاتر بود که نشاندهند رضایت بیشتر از برندهای خارجی است. نتایج نشان داد تمامی ابعاد با ارزش ویژ برند رابط مثبت و معناداری دارند. در این بین آگاهی و تداعی بیشترین ارتباط و پس از آن وفاداری و کیفیت ادراکشده قرار دارند. همچنین آزمون Z فیشر تفاوت معناداری را بین همبستگی برندهای خارجی و ایرانی گزارش نکرد. نتایج آزمون رگرسیون خطی نیز نشان داد این ابعاد، بهتنهایی حدود ۴۰/۰ از کل تغییرات ارزش ویژ برند را پیشبینی میکنند و مابقی، سهم سایر متغیرها بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.