مقاله ارزیابی ارزش ویژ? برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایس? برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی ارزش ویژ? برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایس? برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی ارزش ویژ? برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایس? برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی ارزش ویژ? برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایس? برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی ارزش ویژ? برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایس? برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) :

تعداد صفحات :۲۶

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابط میان ابعاد ارزش ویژ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی کشور انجام گرفت. روش پژوهش توصیفی و از نوع مطالعات همبستگی بود. جامع آماری پژوهش، دانشجویان و دانش‌آموختگان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور بودند که ۸۰۵ نفر به‌عنوان نمونه با استفاده از پرسشنام حضوری و آنلاین از کل کشور تعیین شدند. ابزار گردآوری، پرسشنام استاندارد یو و دونته (۲۰۰۱) بود که پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ، ۹۵/۰ تعیین شد. یافته­ها نشان داد که تمامی ۸۰۵ نفر از برندهای خارجی استفاده کرده بودند که این رقم برای برندهای ایرانی ۶۵/۰ بود. همچنین میانگین تمامی ابعاد ارزش ویژ برند­های خارجی از برندهای ایرانی بالاتر بود که نشان‌دهند رضایت بیشتر از برندهای خارجی است. نتایج نشان داد تمامی ابعاد با ارزش ویژ برند رابط مثبت و معناداری دارند. در این بین آگاهی و تداعی بیشترین ارتباط و پس از آن وفاداری و کیفیت ادراک‌شده قرار دارند. همچنین آزمون Z فیشر تفاوت معناداری را بین همبستگی برندهای خارجی و ایرانی گزارش نکرد. نتایج آزمون رگرسیون خطی نیز نشان داد این ابعاد، به‌تنهایی حدود ۴۰/۰ از کل تغییرات ارزش ویژ برند را پیش‌بینی می‌کنند و مابقی، سهم سایر متغیرها بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.