مقاله دکترین استیفای حق در حوز? علائم تجاری با نگاهی بر حقوق مصرفکننده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله دکترین استیفای حق در حوز? علائم تجاری با نگاهی بر حقوق مصرفکننده دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله دکترین استیفای حق در حوز? علائم تجاری با نگاهی بر حقوق مصرفکننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دکترین استیفای حق در حوز? علائم تجاری با نگاهی بر حقوق مصرفکننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله دکترین استیفای حق در حوز? علائم تجاری با نگاهی بر حقوق مصرفکننده :
تعداد صفحات :۲۴
دکترین استیفای حق در رقابت و تجارت آزاد بازار بسیار مؤثر است. حقوق علائم تجاری از جمله حقوق مالکیت فکری است که نسبت به سایر شاخههای آن با بازار و تجارت ارتباط بیشتری دارد. در قانون ثبت اختراعات، طرحهای صنعتی و علائم تجاری مصوب ۱۳۸۶ به دکترین استیفای حق در حوز علائم تجاری اشاره شده است. حقوق انحصاری که حقوق علائم تجاری ایجاد میکند از یکسو به سود تولیدکننده و از سوی دیگر، به نفع مصرفکننده است. تلاقی حقوق مصرفکننده و تولیدکننده در این مورد سبب شده است که همواره نتوان استیفای حق را درخصوص علائم تجاری اعمال کرد. در این تحقیق این موضوع بررسی میشود که آیا حقوق مصرفکننده میتواند مانع اعمال دکترین شود؟ به طور کلی باید گفت در هر موردی که اعمال دکترین شرایطی را ایجاد کند که براساس آن مصرفکننده دربار منشأ کالا دچار اشتباه یا گمراهی شود، نباید آن را پذیرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.