مقاله بررسی قانون یک قیمتی دربازارهای محصولات زراعی ایران (مطالعه موردی : زعفران و لوبیا)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی قانون یک قیمتی دربازارهای محصولات زراعی ایران (مطالعه موردی : زعفران و لوبیا) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی قانون یک قیمتی دربازارهای محصولات زراعی ایران (مطالعه موردی : زعفران و لوبیا) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی قانون یک قیمتی دربازارهای محصولات زراعی ایران (مطالعه موردی : زعفران و لوبیا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی قانون یک قیمتی دربازارهای محصولات زراعی ایران (مطالعه موردی : زعفران و لوبیا) :
تعداد صفحات :۱۳
بازار محصولات کشاورزی بازاری است که در آن تولیدکنندگان و مصرفکنندگان در مکانهای مختلف توزیع شدهاند. هدف از این تحقیق تحلیل قانون یک قیمتی از طریق ارزیابی پیوستگی و نوع پیوستگی بازارهای ۲محصول منتخب زراعی (زعفران و لوبیا) در ۱۲ استان مهم کشور (مازندران، گیلان، گلستان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سمنان، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، کرمان و خوزستان) که معرف کل ایران میباشند بوده است. در این تحقیق از لگاریتم شاخص قیمت ماهانه در یک دوره ۹ ساله (۹۲-۱۳۸۴) استفاده شد. برای تخمین میزان پیوستگی از روش همجمعی یوهانسون در الگوی تصحیح خطای برداری و نرمافزار ایویوز استفاده شده است. نتایج نشان داد هر ۲ بازار محصول زراعی در بلندمدت پیوستگی کامل بازار در آن رد شده و فرض وجود قانون قیمت واحد در همهی بازارها اثبات نشده است. در مورد هر محصول تعدادی از استانها تعیین کننده قیمت میباشد. با توجه به نتایج بدست آمده در راستای افزایش پیوستگی بازارها تشکیل تعاونیهای تولید و توزیع محصولات کشاورزی و ایجاد تسهیلات وخدمات زیربنایی پیشنهاد میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.