مقاله مطالع? شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجرب? مشتریان خدمات صنعت بانکداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالع? شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجرب? مشتریان خدمات صنعت بانکداری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالع? شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجرب? مشتریان خدمات صنعت بانکداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالع? شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجرب? مشتریان خدمات صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالع? شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجرب? مشتریان خدمات صنعت بانکداری :
تعداد صفحات :۲۱
در پژوهشهای انجام شده در سالهای اخیر بازاریابی، تمایل فراوانی به شناخت تجرب مشتریان تمام سازمانها دیده میشود. هدف پژوهش حاضر، دستیابی به این شناخت در صنعت بانکداری ایران با استفاده از روش تحقیق کیفی شبکهنگاری است. روش تحقیق کیفی شبکهنگاری، نوعی روش تحقیق مردمنگاری با استفاده از ظرفیتهای روزافزون اینترنت و شبکههای رو به رشد اجتماعی است که برای شناخت نظر مشتریان سازمان بسیار مفید است و در حال حاضر در این زمینه تحقیقات زیادی انجام نشده است. تحقیق حاضر ضمن بررسی نظر کاربران شبکههای اجتماعی فیسبوک و لینکداین در ذیل مطالب مندرج در صفحات مربوط به بانکهای ایرانی، تجرب مشتریان این صنعت را تحلیل نموده و مقولههای اطلاعرسانی و ارتباط، آموزش، سهولت، مشتریمداری، برند، سرعت، کیفیت و نوآوری را استخراج کرده است و بر اساس آنچه استخراج شده، پیشنهادهایی برای بانکها ارائه نموده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.