مقاله سنجش روابط میان عوامل تأثیرگذار بر پیاده‌سازی مدیریت زنجیر? تأمین سبز و رتبه‎بندی شرکت‎های حاضر در زنجیر? تأمین (مطالع? موردی: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله سنجش روابط میان عوامل تأثیرگذار بر پیاده‌سازی مدیریت زنجیر? تأمین سبز و رتبه‎بندی شرکت‎های حاضر در زنجیر? تأمین (مطالع? موردی: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش روابط میان عوامل تأثیرگذار بر پیاده‌سازی مدیریت زنجیر? تأمین سبز و رتبه‎بندی شرکت‎های حاضر در زنجیر? تأمین (مطالع? موردی: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش روابط میان عوامل تأثیرگذار بر پیاده‌سازی مدیریت زنجیر? تأمین سبز و رتبه‎بندی شرکت‎های حاضر در زنجیر? تأمین (مطالع? موردی: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش روابط میان عوامل تأثیرگذار بر پیاده‌سازی مدیریت زنجیر? تأمین سبز و رتبه‎بندی شرکت‎های حاضر در زنجیر? تأمین (مطالع? موردی: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد) :

تعداد صفحات :۲۹

مدیریت زنجیر تأمین سبز تأثیر شایان توجهی بر محیط‌زیست دارد که اساس آن بر یکپارچگی مدیریت محیط‌زیست و مدیریت زنجیر تأمین برای کنترل آثار زیست‌محیطی در چرخ عمر محصول به‎وسیل تسهیم اطلاعات و هماهنگی و همکاری تمام زنجیر تأمین است. هدف پژوهش حاضر، شناسایی و سنجش روابط میان عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی مدیریت زنجیر تأمین سبز در صنعت کاشی و سرامیک استان یزد و رتبه‌بندی هفت شرکت از شرکت‌های موجود در یکی از زنجیره‌های تأمین موجود در این صنعت است که طبق توافق خبرگان، به‎عنوان شرکت‌های مهم و کلیدی آن زنجیر تأمین انتخاب شدند. برای سنجش روابط میان عوامل، از روش دیمیتل فازی و برای رتبه‌بندی شرکت‌ها، از ادغام نتایج روش‌های ویکور فازی و مورا فازی استفاده شده است. عوامل مؤثر از طریق مرور جامع پژوهش‌های پیشین شناسایی شد و در نهایت خبرگان از طریق پاسخ به پرسشنامه، ۱۴ عامل را انتخاب کردند. سپس با بهره‎مندی از خبرگان و تهی ورودی‌های مورد نیاز روش‌های تصمیم‌گیری چندشاخصه، اهمیت عوامل و رتبه‌بندی شرکت‌ها مشخص شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.