مقاله بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان :

تعداد صفحات :۲۸

یکی از مسائل بسیار مهم در تخفیفات قیمتی، قالب‌بندی ارائ این تخفیفات و استفاده از قالب‌های ارائ متناسب با محصول و شرایط تخفیف برای بهره‌برداری اثربخش‌تر از آنها است. بر این اساس، پژوهش حاضر تلاش می‎کند دو قالب ارائ تخفیف قیمت درصدی و ریالی برای دو گروه محصول (با رده‎های قیمت بالا و قیمت پایین) را مقایسه کند و با در نظر گرفتن دو برند برای هر یک از این محصولات، به بررسی تأثیر صرفه‎جویی ادراک‌شده و کیفیت ادراک‌شد حاصل از ارائ این قالب‌ها بر قصد خرید مصرف‌کنندگان بپردازد. جامع آماری شامل مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای محصول ماء‌الشعیر و مشتریان مجتمع‌های‌ تخصصی فروش تلفن همراه برای محصول تلفن همراه است. نتایج نشان می‌دهد برای محصول با رد قیمت بالا، ارائ تخفیف قیمت در قالب ریالی و برای محصول با رد قیمت پایین ارائ تخفیف قیمت در قالب درصدی، صرفه‌جویی ادراک‌شد بیشتری را از سوی مصرف‌کنندگان به همراه دارد. قدرت برند در میزان صرفه‌جویی ادراک‌شده و کیفیت ادراک‌شده برای محصول با رد قیمت پایین، تفاوت به‍وجود می‎آورد. در نهایت صرفه‌جویی ادراک‌شده و کیفیت‌ ادراک‌شده بر قصد خرید تأثیر مثبت شایان توجهی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.