مقاله بررسی تأثیر قالببندی پیام تخفیف و برند بر صرفهجویی ادراکشده، کیفیت ادراکشده و قصد خرید مصرفکنندگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر قالببندی پیام تخفیف و برند بر صرفهجویی ادراکشده، کیفیت ادراکشده و قصد خرید مصرفکنندگان دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر قالببندی پیام تخفیف و برند بر صرفهجویی ادراکشده، کیفیت ادراکشده و قصد خرید مصرفکنندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر قالببندی پیام تخفیف و برند بر صرفهجویی ادراکشده، کیفیت ادراکشده و قصد خرید مصرفکنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر قالببندی پیام تخفیف و برند بر صرفهجویی ادراکشده، کیفیت ادراکشده و قصد خرید مصرفکنندگان :
تعداد صفحات :۲۸
یکی از مسائل بسیار مهم در تخفیفات قیمتی، قالببندی ارائ این تخفیفات و استفاده از قالبهای ارائ متناسب با محصول و شرایط تخفیف برای بهرهبرداری اثربخشتر از آنها است. بر این اساس، پژوهش حاضر تلاش میکند دو قالب ارائ تخفیف قیمت درصدی و ریالی برای دو گروه محصول (با ردههای قیمت بالا و قیمت پایین) را مقایسه کند و با در نظر گرفتن دو برند برای هر یک از این محصولات، به بررسی تأثیر صرفهجویی ادراکشده و کیفیت ادراکشد حاصل از ارائ این قالبها بر قصد خرید مصرفکنندگان بپردازد. جامع آماری شامل مشتریان فروشگاههای زنجیرهای برای محصول ماءالشعیر و مشتریان مجتمعهای تخصصی فروش تلفن همراه برای محصول تلفن همراه است. نتایج نشان میدهد برای محصول با رد قیمت بالا، ارائ تخفیف قیمت در قالب ریالی و برای محصول با رد قیمت پایین ارائ تخفیف قیمت در قالب درصدی، صرفهجویی ادراکشد بیشتری را از سوی مصرفکنندگان به همراه دارد. قدرت برند در میزان صرفهجویی ادراکشده و کیفیت ادراکشده برای محصول با رد قیمت پایین، تفاوت بهوجود میآورد. در نهایت صرفهجویی ادراکشده و کیفیت ادراکشده بر قصد خرید تأثیر مثبت شایان توجهی دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.