مقاله بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران :
تعداد صفحات :۳۳
با گسترش روزافزون فناوریهای جدید و ورود آن به عرصههای مختلف زندگی بشر، خرید و فروش کالا نیز با تحولهایی همراه بوده است. امروزه مراجعه حضوری به فروشگاهها، تنها شیوه خرید کالا نیست، بلکه فروشگاههای مجازی بسیاری در شبکه جهانی اینترنت وجود دارد. عوامل بیرونی و درونی بسیاری، تمایل افراد به خرید از فروشگاههای برخط را تحت تأثیر قرار میدهد. این پژوهش، تأثیر عامل درونی شخصیت بر تمایل افراد به خرید الکترونیکی را بررسی کرده است. بدین منظور، پرسشنام پژوهش، در اختیار ۱۳۰ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه اصفهان قرار گرفت و از آنها دربار خرید تجهیزات جانبی موبایل و کامپیوتر سؤال شد. بهمنظور تحلیل دادهها از مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج بهدستآمده از ۱۰۰ پرسشنام قابل تجزیه و تحلیل نشان داد ویژگی قضاوتی بودن با ضریب ۷۰ درصد، بیشترین تأثیر را بر تمایل به خرید الکترونیکی دارد. پس از آن، درونگرایی با ضریب ۵۴ درصد و فکری بودن با ضریب ۳۷ درصد بر تمایل به خرید الکترونیکی اثر دارند. در نهایت ویژگی حسی بودن با ضریب ۲۷ درصد، تأثیر ناچیزی بر تمایل به خرید الکترونیکی میگذارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.