مقاله بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی :

تعداد صفحات :۳۸

در هر دوره­ انتخابات، احتمال حضور سه نوع رأی ­دهنده وجود دارد: الف) آنهایی که طرفدار یک حزب یا یک نامزد سیاسی هستند ب) آنهایی که طرفدار نیستند و در انتخابات مختلف نظر خود را عوض می­کنند و ج) آنهایی که قبلا رأی نداده ­اند. سؤال اصلی پژوهش حاضر این است که: “آیا بین سه گروه رأی ­دهنده مذکور و عوامل تصمیم­ گیری آنها (۱- درگیری ذهنی ۲- جستجوی اطلاعات ۳- دانش ۴- وفاداری ۵- اطمینان ۶- رضایت و ۷- ثبات) رابطه معناداری وجود دارد؟” هدف از این پژوهش نیز “بررسی تاثیر نوع تصمیم ­گیری رأی‌دهندگان بر عوامل تصمیم ­گیری آنان با استفاده از تکنیک­های بازاریابی و رفتار مصرف ­کنندگان است. جامعه آماری این پژوهش ۳۲۰ نفر از جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال شهر اصفهان است که به ­صورت خوشه­ ای انتخاب شده ­اند. نتایج تحقیق بیانگر آن است که بین متغیرهای “درگیری ذهنی”، “دانش”، “وفاداری”، “رضایت” و “ثبات” با سه گروه رأی ­دهنده فوق رابطه معنادار وجود دارد؛ ولی بین دو متغیر “دانش” و “اطمینان” با سه گروه مذکور رابطه معنادار دیده نمی­شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.