مقاله بررسی رسوبدهی جادههای جنگلی با استفاده از مدل های WARSEM، SEDMODL و اندازه گیری مستقیم تحت شبیه سازی باران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رسوبدهی جادههای جنگلی با استفاده از مدل های WARSEM، SEDMODL و اندازه گیری مستقیم تحت شبیه سازی باران دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رسوبدهی جادههای جنگلی با استفاده از مدل های WARSEM، SEDMODL و اندازه گیری مستقیم تحت شبیه سازی باران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رسوبدهی جادههای جنگلی با استفاده از مدل های WARSEM، SEDMODL و اندازه گیری مستقیم تحت شبیه سازی باران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رسوبدهی جادههای جنگلی با استفاده از مدل های WARSEM، SEDMODL و اندازه گیری مستقیم تحت شبیه سازی باران :
تعداد صفحات :۲۹
این تحقیق، به بررسی و برآورد میزان رسوبدهی جادههای جنگلی حوزه آبخیز دارابکلا با استفاده از مدلهای WARSEM و SEDMODL پرداخته و بهمنظور ارزیابی نتایج حاصل، با استفاده از شبیهساز باران به صورت مستقیم میزان تولید رسوب در سطح جادههای مذکور اندازهگیری شد. بهمنظور اجرای مدلهای WARSEM و SEDMODL، عملیات صحرایی برای اندازهگیری پارامترهای مختلفی از قبیل طول جاده، عرض جاده، ارتفاع و پوشش شیروانی جاده، شیب طولی جاده، شکل و پیکربندی جاده، سطح جاده و غیره در تعداد ۶۳ قسمت مختلف در مسیری به طول ۱۱۹۷۹ متر از جادههای جنگلی منطقه مورد مطالعه انجام شد. برای اندازهگیری مستقیم رسوبدهی جادههای مورد مطالعه از دستگاه بارانساز صحرایی با ویژگیهایی از قبیل ارتفاع نازل ۳ متر و ابعاد پلات ۲ مترمربع استفاده گردید. نتایج حاصل از مدلهای WARSEM، SEDMODL و اندازهگیری مستقیم تحت شبیهسازی باران نشان داد که میزان رسوبدهی جادههای مورد مطالعه، بهترتیب ۹۱۸/۹، ۱۰۹/۵ و ۱۴۱/۴ کیلوگرم در مترمربع در سال میباشد. سایر نتایج نشان داد که در سطح اطمینان ۹۵%، اختلاف معنیداری بین دادههای مشاهدهای (شبیهسازی باران) و نتایج مدل SEDMODL وجود نداشته، همچنین مدل مذکور با مقادیر RD، MD، BIAS، RE و RMSE بهترتیب ۴۲/۲۱، ۵۴/۴، ۰۴/۰، ۵۹/۱۷ و ۷۱/۰ مدل مناسبتر برای برآورد رسوبدهی در جادههای جنگلی منطقه مورد مطالعه میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.