مقاله تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژ? نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژ? نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژ? نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژ? نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژ? نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی :
تعداد صفحات :۳۶
امروزه، بسیاری از سازمانها به این باور رسیدهاند که نام و نشان تجاری یکی از باارزشترین داراییهای آنهاست. ازجمله مهمترین مشخصههای هر نام تجاری، قابلیت اعتماد و ارزش ویژ نام تجاری است. عوامل مختلفی بر اعتماد و ارزش ویژ نام تجاری تأثیر میگذارند که از بین آنها میتوان به اعتقادات مذهبی اشاره کرد. پژوهش حاضر، مقاله تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژ? نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی را بررسی میکند. این تحقیق از نظر هدف کاربردی است و به لحاظ روش اجرا تحقیق پیمایشی محسوب میشود. جامع آماری تحقیق مشتریان محصولات شرکت قدس رضوی شهر مشهد به تعداد اعضای نمونه ۳۸۴ نفر بودند که با روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدند. بهمنظور جمعآوری دادهها از ابزار پرسشنامه استفاده شد. تجزیه و تحلیل دادهها به روش الگوی معادلات ساختاری در نرمافزار لیزرل انجام گرفت. طبق یافتههای این تحقیق، متغیر مستقل اعتقادات مذهبی مشتریان تأثیر مثبت و معناداری بر متغیر وابست ارزش نام تجاری شرکت ـ که حاصل برآیند متغیرهای اعتماد و ارزش ویژه نام تجاری است ـ میگذارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.