مقاله بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفههای ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرفکنند? نهایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفههای ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرفکنند? نهایی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفههای ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرفکنند? نهایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفههای ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرفکنند? نهایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفههای ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرفکنند? نهایی :
تعداد صفحات :۳۳
پژوهش حاضر با هدف تعیین تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفههای ارزش برند ترکیبی و ترجیح خرید مصرفکنندگان نهایی اجرا شده است. جامع آماری تحقیق حاضر، کلی خریداران لپتاپ در شهر تهران است. مدل تحقیق با نمونهای متشکل از ۲۰۰ نفر و با استفاده از روش نمونهگیری خوشهای سنجیده شده است. جمعآوری اطلاعات لازم از طریق پرسشنامهای انجام گرفت که اعتبار آن آزمون شده بود. این اطلاعات با اعمال آزمونهای مدل معادلات ساختاری، تحلیل مسیر و رگرسیون در نرمافزارهای آموس ۲۰ و اس. پی. اس. اس. نسخ ۱۸ تجزیه و تحلیل شدند. در پایان مشخص شد که ارزش برند صنعتی موجب افزایش وفاداری، کیفیت ادراکشده و تصویر برند ترکیبی میشود. بین ارزش برند صنعتی، تداعی و آگاهی از برند، ارتباط مثبت و معناداری وجود ندارد. همچنین در ادامه تأیید شد که وفاداری، کیفیت اداراکشده و تصویر برند ترکیبی، قصد خرید مصرفکنند نهایی را افزایش میدهد، اما تداعی و آگاهی از برند ترکیبی موجب افزایش قصد خرید مصرفکنند نهایی نمیشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.