مقاله هوش فرهنگی و رابطه آن با انگیزه توفیقطلبی مدیران شرکت مخابرات استان خراسان رضوی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله هوش فرهنگی و رابطه آن با انگیزه توفیقطلبی مدیران شرکت مخابرات استان خراسان رضوی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله هوش فرهنگی و رابطه آن با انگیزه توفیقطلبی مدیران شرکت مخابرات استان خراسان رضوی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هوش فرهنگی و رابطه آن با انگیزه توفیقطلبی مدیران شرکت مخابرات استان خراسان رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله هوش فرهنگی و رابطه آن با انگیزه توفیقطلبی مدیران شرکت مخابرات استان خراسان رضوی :
تعداد صفحات :۲۷
مدیران مناسب سازمانهای امروزی، مدیرانی هستند که علاوه بر برخورداربودن از مهارتهای فردی و تکنیکی بالا، از هوش فرهنگی و عاطفی مناسبی نیز برخوردار باشند، بنابراین، هدف این تحقیق، مطالعه رابطه هوش فرهنگی با انگیزه توفیقطلبی مدیران در شرکت مخابرات استان خراسان رضوی است. تحقیق حاضر با توجه به هدف، کاربردی و از نظر روش اجرا، توصیفی– همبستگی است. جامعه آماری کارکنان شرکت مخابرات منطقه استان خراسان رضوی بود و نمونهای به حجم ۶۰ نفر براساس فرمول کوکران و با روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شد. دو پرسشنامه برای سنجش هوش فرهنگی و ویژگی توفیقطلبی بهکار گرفته شد. با اجرای آزمون همبستگی و رگرسیون چندگانه فرضیههای تحقیق آزمون شد. یافتهها نشان داد، میان الگوی چهارعاملی هوش فرهنگی (شامل هوش شناختی، هوش فراشناختی، هوش انگیزشی و هوش رفتاری) و انگیزه توفیقطلبی مدیران رابطه وجود دارد. همچنین، از میان چهار بعد هوش فرهنگی، ابعاد رفتاری و انگیزشی در سطح تشخیص ۰۵/۰ با توفیقطلبی رابطه علی نشان دادند. نتایج این تحقیق میتواند در شناسایی ویژگیهای مورد نیاز برای افرادی که در تعاملهای چندفرهنگی درگیرند، بهکار گرفته شود و ایده جدیدی برای مطالعههای دانشگاهی و تجربههای عملی در حوزه فرهنگ مطرح کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.