مقاله عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوقهای اعتبارات خُرد در شهرستانهای مرودشت و رامهرمز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوقهای اعتبارات خُرد در شهرستانهای مرودشت و رامهرمز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوقهای اعتبارات خُرد در شهرستانهای مرودشت و رامهرمز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوقهای اعتبارات خُرد در شهرستانهای مرودشت و رامهرمز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوقهای اعتبارات خُرد در شهرستانهای مرودشت و رامهرمز :
تعداد صفحات :۲۴
به منظور افزایش مشارکت سیاسی زنان و اطمینان از برابری جنسیتی و اقتصادی، صندوق اعتباری خُرد ساختار مناسبی است که در سراسر جهان به زنان به عنوان مشتریان خود تکیه میکند. رضایت مشتری از عوامل مهم حفظ مشتری است و اثری بسیار قوی بر سودآوری دارد. همچنین رضایت مشتری ابزاری اکتشافی است که مدیران، سیاستگذاران و دیگر ذینفعان میتوانند با استفاده از آن عملکرد فعلی و آینده خود را بررسی کنند. بنابراین، هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوقهای اعتبارات خُرد در شهرستانهای مرودشت و رامهرمز است. به منظور دستیابی به این هدف از روش تحقیق پیمایشی استفاده شد. با استفاده از روش نمونهگیری طبقهای تصادفی ۲۰۰ نفر از اعضای صندوقهای اعتباری خُرد به عنوان نمونه انتخاب شدند. نتایج نشان داد وفاداری پاسخگویان مرودشتی به صندوقهای اعتباری خُرد بیشتر از وفاداری پاسخگویان رامهرمزی است. متغیرهای انتظارات و کیفیت خدمات دریافتی ۲۷ درصد از تغییرات متغیر ارزش درکشده و متغیرهای انتظارات، ارزش درکشده و کیفیت خدمات دریافتی درمجموع ۶۵ درصد از رضایت را پیشبینی میکنند. همچنین متغیرهای انتظارات، ارزش درکشده، وجهه و رضایت درمجموع ۴۲ درصد از تغییرات وفاداری نسبت به صندوقهای اعتبارات خُرد را پیشبینی میکنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.