مقاله تأثیر متغیر میانجی تجرب? مشتری بر رابط? مسئولیتپذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر متغیر میانجی تجرب? مشتری بر رابط? مسئولیتپذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر متغیر میانجی تجرب? مشتری بر رابط? مسئولیتپذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر متغیر میانجی تجرب? مشتری بر رابط? مسئولیتپذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر متغیر میانجی تجرب? مشتری بر رابط? مسئولیتپذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی :
تعداد صفحات :۲۴
مسئولیت اجتماعی، مجموعه وظایف و تعهداتی است که سازمان باید در زمینه حفظ، مراقبت و کمک به جامعهای که در آن فعالیت میکند، انجام دهد. هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر متغیر میانجی تجربه بر رابط مسئولیتپذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی بود. روش تحقیق از نوع تحقیقات پیمایشی همبستگی بود. جامع آماری تحقیق مشتریان باشگاههای شهر سنندج بودند. به روش نمونهگیری خوشهای تکمرحلهای تصادفی ساده ۳۹۰ نفر بهعنوان نمونه انتخاب شدند. از پرسشنامههای تجرب مشتری سندرسون و لیان (۲۰۱۱)، مسئولیتپذیری کارول (۲۰۰۴) و پرسشنام وفاداری رفتاری گلادن و فانک (۲۰۰۱) و وفاداری نگرشی فینک (۲۰۰۳) بهمنظور جمعآوری دادهها استفاده شد. پردازش دادهها با استفاده از مدل رگرسیون سلسلهمراتبی انجام گرفت. نتایج نشان داد متغیر میانجی تجربه، تأثیر مثبت و معناداری بر رابط مسئولیتپذیری با وفاداری دارد. بنابراین مدیران از طریق پایبندی به تعهدات اجتماعی میتوانند با ایجاد فضایی پر از اعتماد سازمان را به سمت انباشت سرمایه و سوددهی هدایت کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.