مقاله بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسط? عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسط? عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسط? عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسط? عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسط? عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران :

تعداد صفحات :۲۷

در مطالع حاضر با اتخاذ استراتژی تحقیق پیمایشی به بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسط عوامل سازمانی پرداخته شد. جامع آماری مطالعه شامل مدیران و کارکنان بخش خدمات ورزشی هتل­های شش کلان‌شهر ایران بود که از بین آنها ۶۷ هتل به‌عنوان نمون مورد مطالعه در تحقیق انتخاب شد. داده­های به‌دست‌آمده از طریق پرسشنامه و به کمک نرم‌افزار پی.ال.اس تجزیه‌وتحلیل شد. نتایج نشان داد مدل معادلات ساختاری به‌کار‌گرفته‌شده، مدل نظری قوی برای پیش­بینی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری است، و تمامی ابعاد مؤلفه‌های مدیریت دانش (نفوذ مدیریت دانش/ کسب مدیریت دانش/ فناوری مدیریت ارتباط با مشتری / مشتری‌مداری)، با نقش واسطه­ای عوامل سازمانی و نفوذ مستقیم تجرب مدیریت ارتباط با مشتری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر معناداری داشت. بر این اساس می­توان عوامل واسطه­ای را تأثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری محسوب کرد و با تقویت آن رابط نزدیک و مستمر با مشتریان را به‌منظور حفظ مشتری و مشتری‌مداری افزایش داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.