مقاله مسئولیت ناشی از تبلیغات خلاف واقع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مسئولیت ناشی از تبلیغات خلاف واقع دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مسئولیت ناشی از تبلیغات خلاف واقع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مسئولیت ناشی از تبلیغات خلاف واقع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مسئولیت ناشی از تبلیغات خلاف واقع :

تعداد صفحات :۴۵

امروزه تبلیغات بخش مهمی از همه گونه تجارت است. استفاده از اطلاعات غلط در تبلیغات معمولاً سبب گمراهی مصرف‌کننده و دیگر رقبا خواهد شد. تردیدی نیست که در این شرایط، مصرف‌کننده نیازمند حمایت است. با‌این‌حال مشخص نیست که چه راهکاری برای حمایت از مصرف‌کننده و جبران زیان وی در دسترس است؛ آیا وی حق فسخ قرارداد را دارد یا باید با حفظ کالای خریداری‌شده، بر عرضه‌کننده دعوای مسئولیت مدنی اقامه نموده، مطالب خسارت کند؟ از سوی دیگر این پرسش نیز مطرح است که رسان پخش‌کنند تبلیغات و نیز سازند آگهی تبلیغاتی را تا چه حد می‌توان در برابر مصرف‌کننده مسئول دانست؟ تبلیغات خلاف واقع ممکن است علاوه بر مصرف‌کنندگان، سبب زیان رقبای تجاری سفارش‌دهند آگهی نیز بشود. در این حالت نیز این پرسش مطرح است که آیا رقبایی که از تبلیغات خلاف واقع زیان دیده‌اند، حق اقام دعوای مسئولیت مدنی بر تبلیغ‌کننده را دارند یا خیر؟

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.