مقاله تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالع? موردی: لوازم خانگی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالع? موردی: لوازم خانگی) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالع? موردی: لوازم خانگی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالع? موردی: لوازم خانگی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالع? موردی: لوازم خانگی) :

تعداد صفحات :۲۹

هدف اصلی این تحقیق، ارائ مدلی برای ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل است. این پژوهش به‎کمک روش تحقیق کیفی و نظری برخاسته از داده‎ها و ابزار مصاحب عمیق برای توسع مدل تحقیق به اجرا درآمد. تعداد نمون تحقیق ۲۰ نفر از شهروندان تهرانی بودند. در همین راستا از روش نمونه‎گیری تئوریکی استفاده شد. نتایج تحقیق بیان‎کنند آن است که شرایط علی همانند عوامل فرهنگی، دید منفی به تولیدات داخلی، کیفیت محصولات داخلی بر تمایل به استفاده از محصولات داخلی تأثیرگذار است. همچنین راهبرد لازم برای حرکت جامعه به سمت استفاده از محصولات داخلی، حمایت از محصولات داخلی و فرهنگ‎سازی است که بستر (شامل مواردی همچون تأثیر تبلیغات، اطلاعات شهروندان) و شرایط مداخله‎گر (شامل مواردی همچون فساد اداری، فرهنگ فرار از کار) بر این راهبرد‎ها تأثیرگذارند و پیامدهایی مانند افزایش تاب‎آوری، بهبود رقابت، توسعه و رشد اقتصادی را به‎دنبال دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.