مقاله تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالع? موردی: لوازم خانگی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالع? موردی: لوازم خانگی) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالع? موردی: لوازم خانگی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالع? موردی: لوازم خانگی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالع? موردی: لوازم خانگی) :
تعداد صفحات :۲۹
هدف اصلی این تحقیق، ارائ مدلی برای ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل است. این پژوهش بهکمک روش تحقیق کیفی و نظری برخاسته از دادهها و ابزار مصاحب عمیق برای توسع مدل تحقیق به اجرا درآمد. تعداد نمون تحقیق ۲۰ نفر از شهروندان تهرانی بودند. در همین راستا از روش نمونهگیری تئوریکی استفاده شد. نتایج تحقیق بیانکنند آن است که شرایط علی همانند عوامل فرهنگی، دید منفی به تولیدات داخلی، کیفیت محصولات داخلی بر تمایل به استفاده از محصولات داخلی تأثیرگذار است. همچنین راهبرد لازم برای حرکت جامعه به سمت استفاده از محصولات داخلی، حمایت از محصولات داخلی و فرهنگسازی است که بستر (شامل مواردی همچون تأثیر تبلیغات، اطلاعات شهروندان) و شرایط مداخلهگر (شامل مواردی همچون فساد اداری، فرهنگ فرار از کار) بر این راهبردها تأثیرگذارند و پیامدهایی مانند افزایش تابآوری، بهبود رقابت، توسعه و رشد اقتصادی را بهدنبال دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.